§ 1. Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady
funkcjonowania Klubu LifeStyle, tj. programu lojalnościowego skierowanego
do klientów drogerii, salonów optycznych oraz drogerii internetowej
Super-Pharm (dalej: „Klub” lub „Program
”), opierającego się na sprzedaży premiowej, w ramach której klientom za
zakup określonych towarów przyznawane są punkty LifeStyle (dalej: „Punkty”).
2.
Organizatorem Programu i jednocześnie administratorem danych osobowych
przetwarzanych w ramach Programu jest SUPER-PHARM POLAND SP. Z O.O. z
siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 48, wpisana do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000083512, o kapitale zakładowym 410.000 PLN,
NIP: 5252175977, REGON: 016317049 (dalej: „Organizator”).
3.
W Programie biorą udział stacjonarne drogerie i salony optyczne Super-Pharm
należące do Organizatora oraz drogerie i salony optyczne partnerskie,
działające pod marką Super-Pharm, które w imieniu Administratora
przetwarzają dane osobowe w celu realizacji zadań na rzecz członków Klubu
(dalej „Drogerie Stacjonarne”). Programem objęta jest
także drogeria internetowa Super-Pharm dostępna poprzez stronę internetową
(https://www.superpharm.pl/) oraz
poprzez aplikację mobilną Super-Pharm (dalej: „ Drogeria Internetowa”). Drogerie Stacjonarne i Drogerie
Internetowe zwane są dalej łącznie „Drogeriami”.
4.
Regulamin jest dostępny w Drogeriach Stacjonarnych, na stronie internetowej
Klubu:
www.superpharm.pl/lifestyle
oraz w aplikacji mobilnej Super-Pharm.
5.
Informacje o lokalizacjach i godzinach otwarcia Drogerii Stacjonarnych są
dostępne na stronie internetowej Klubu oraz w aplikacji mobilnej
Super-Pharm.
6.
Organizator zastrzega, iż w związku z obowiązującymi przepisami ustawy z
dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne Program funkcjonuje wyłącznie
w Drogeriach i nie jest realizowany w aptekach ogólnodostępnych pod nazwą
Super-Pharm.
7.
Klub funkcjonuje wyłącznie na terytorium Polski.
§ 2. Przystąpienie do Klubu
1.
Do Klubu może przystąpić każda osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat,
posiada co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a jej
miejsce zamieszkania znajduje się na terytorium Polski (dalej „ Uczestnik” lub „Członek”). Poprzez
akceptację Regulaminu Uczestnik potwierdza, że spełnia powyższe kryteria.
2.
Aby przystąpić do Klubu i założyć konto, należy dokonać rejestracji w
drodze wypełnienia w sposób poprawny, kompletny oraz zgodny z prawdą
formularza rejestracyjnego na stronie internetowej Klubu lub w aplikacji
mobilnej Super-Pharm.
3.
Uczestnik powinien mieć tylko jedno konto. W związku z powyższym
Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia kolejnego zgłoszenia od
tej samej osoby.
§ 21. „Szybka rejestracja”
1.
Do dnia 15 maja 2022 r. przystąpienie do Klubu jest możliwe również w
drodze wypełnienia formularza rejestracyjnego w drodze tzw. „szybkiej
rejestracji”, opisanej w niniejszym paragrafie. W trakcie wypełniania
formularza oraz dokonywania szybkiej rejestracji Klient ma możliwość
zapoznania się z Regulaminem. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem
przesłania formularza i finalizacji szybkiej rejestracji. Organizator
umożliwia szybką rejestrację przy stanowiskach kasowych w Drogeriach
Stacjonarnych.
2.
Osoba, która dokonała szybkiej rejestracji otrzymuje od kasjera plastikową
kartę Klubu LifeStyle. Od tego momentu może korzystać przez 30 dni ze
wszystkich promocji i ofert specjalnych dedykowanych dla członków Klubu i
zbierać Punkty, z zastrzeżeniem, że wykorzystanie Punktów może nastąpić
jedynie po dokonaniu pełnej rejestracji, o której mowa w punkcie poniżej.
3.
W momencie szybkiej rejestracji wymagane jest podanie numeru telefonu, na
który zostanie wysłana najpóźniej następnego dnia po rejestracji wiadomość
SMS z loginem i hasłem do indywidualnego konta LifeStyle. W ciągu 30 dni od
otrzymania wiadomości SMS, osoba, która dokonała szybkiej rejestracji
powinna dokonać pełnej rejestracji poprzez wypełnienie formularza
rejestracyjnego na stronie internetowej Klubu lub w aplikacji Super-Pharm.
W przeciwnym razie, po tym terminie konto zostanie usunięte, karta
LifeStyle dezaktywowana, a zgromadzone na niej Punkty wygasną.
4.
W odniesieniu do punktu 3 powyżej, podanie numeru telefonu jest dobrowolne,
ale niezbędne do zakończenia procesu szybkiej rejestracji. Do momentu
uzupełnienia danych na koncie, jednak nie dłużej 30 dni od momentu szybkiej
rejestracji, na podany numer telefonu Organizator może wysyłać wiadomości
SMS przypominające o takiej konieczności.
5.
Począwszy od dnia 16 maja 2022 r. przystąpienie do Klubu poprzez szybką
rejestrację nie będzie możliwe. Osoba, która dokonała „szybkiej
rejestracji” przed dniem 16 maja 2022 r. może ją ukończyć, dokonując pełnej
rejestracji stosownie do postanowienia punktu 3 powyżej.
§ 3. Karta Uczestnika Klubu
1.
Uczestnik przystępując do Klubu otrzymuje imienną kartę członkostwa w
Klubie LifeStyle (dalej: „Karta”). Począwszy od dnia 16
maja 2022 r. Członek Klubu może otrzymać wyłącznie Kartę w formie
elektronicznej. Karta elektroniczna jest dostępna na koncie Uczestnika
Klubu – na stronie internetowej Klubu lub w aplikacji mobilnej Super-Pharm.
Z Karty może korzystać wyłącznie Członek Klubu. Karty nie można zbywać ani
przekazywać w inny sposób osobom trzecim.
2.
Karty nie są elektronicznymi instrumentami płatniczymi, w szczególności
kartami kredytowymi, debetowymi ani innymi kartami z funkcją płatniczą.
3.
Karta może być wykorzystywana do uzyskiwania korzyści zgodnie z niniejszym
Regulaminem.
4.
Członek Klubu, który otrzymał plastikową Kartę, jest obowiązany
niezwłocznie poinformować Organizatora o jej utracie. Obowiązek ten można
zrealizować poprzez zgłoszenie utraty do Biura Obsługi Klienta
telefonicznie pod numer 222 730 730 lub w formie
wiadomości e-mail na adres bok@superpharm.pl.
5.
Organizator nie odpowiada za ewentualne szkody poniesione przez Członka
Klubu w wyniku utraty Karty.
6.
W przypadku zgłoszenia utraty plastikowej Karty członek Klubu może otrzymać
nową Kartę w formie elektronicznej. Nowe Karty nie są wydawane, jeżeli
zachodzą okoliczności wskazane w punkcie 9 poniżej.
7.
Jeżeli na podstawie danych podanych przez Członka Klubu nie jest możliwe
zidentyfikowanie go w bazie danych Klubu, wydanie duplikatu Karty nie jest
możliwe.
8.
Karta nieużywana przez okres 36 (trzydzieści sześć) następujących po sobie
miesięcy traci ważność. Punkty zgromadzone przez członka Klubu wygasają i
nie ma możliwości ich odzyskania.
§ 4. Przyznawanie Punktów
1.
Członek Klubu otrzymuje Punkty za zakup produktów w Drogeriach (dalej: „ Produkty”) z zastrzeżeniem, iż Punktów nie przyznaje się
za zakup: produktów leczniczych, wyrobów medycznych, preparatów do
początkowego żywienia niemowląt, przedmiotów służących do karmienia
niemowląt, alkoholu (wina) oraz kart podarunkowych.
2.
Punkty gromadzone są na koncie członka Klubu LifeStyle.
3.
Przyznawanie Punktów jest automatyczne i dokonuje się:
a) w przypadku zakupów w Drogerii Stacjonarnej – pod warunkiem okazania
Karty kasjerowi lub podania danych umożliwiających identyfikację klienta
jako członka Klubu (co najmniej nr Karty lub nr telefonu) przed
rozpoczęciem transakcji, tj. przed zeskanowaniem pierwszego produktu.
Okazanie Karty lub podanie danych po rozpoczęciu transakcji może skutkować
odmową naliczenia Punktów; Punkty przyznawane są po dokonaniu zapłaty za
zakupy;
b) w przypadku zakupów w Drogerii Internetowej dokonywanych poprzez stronę
internetową – pod warunkiem połączenia konta użytkownika drogerii
internetowej z kontem LifeStyle poprzez wpisanie nr Karty i hasła do konta
LifeStyle w zakładce „Zarządzaj kartą LifeStyle”” na koncie użytkownika
Drogerii Internetowej; Punkty przyznawane są z chwilą wystawienia faktury
dokumentującej sprzedaż;
c) w przypadku zakupów w Drogerii Internetowej dokonywanych poprzez
aplikacje Super-Pharm – Punkty naliczane są pod warunkiem zalogowania do
aplikacji; Punkty przyznawane są z chwilą wystawienia faktury
dokumentującej sprzedaż;
4.
W przypadku niespełnienia warunków, o których mowa w punkcie 3 powyżej,
Członek Klubu nie będzie miał możliwości późniejszego naliczenia punktów z
danej transakcji. Członkowi Klubu nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia.
5.
Punkty przyznawane są według następujących zasad:
a) za każdą 1 złotówkę wydaną na zakup Produktów przyznawany jest 1 Punkt;
b) jeżeli w ciągu roku członek Klubu dokona zakupów Produktów za kwotę
łączną minimum 750 złotych, to przez okres jednego roku - począwszy od dnia
następującego po dniu, w którym członek Klubu spełnił powyższy warunek - za
każdą wydaną złotówkę otrzymuje 2 Punkty; Za jeden rok przyjmuje się
kolejne, następujące po sobie 365 dni.
6.
Organizator może przyznawać Uczestnikom dodatkowe Punkty podczas akcji i
promocji specjalnych.
7.
Na naliczanie Punktów nie ma wpływu użyty podczas transakcji środek
płatności. Punkty naliczane są także za zakupy dokonane z użyciem karty
podarunkowej Super-Pharm.
8.
Punkty za daną transakcję mogą być przyznane tylko jeden raz, na jedno
Konto Członka Klubu (bez względu na ilość okazanych Kart).
9.
Członek Klubu ma prawo do otrzymania Punktów jedynie za towary nabyte przez
niego osobiście. Próby wykorzystania Karty w celu otrzymania Punktów za
zakupy zrealizowane przez innych klientów będą traktowane jako nadużycie i
mogą zakończyć się cofnięciem Punktów oraz wypowiedzeniem warunków
uczestnictwa w Klubie.
10.
W przypadku rezygnacji przez członka Klubu z nabycia towarów lub usług, za
które otrzymał Punkty, np. w związku z odstąpieniem od umowy sprzedaży,
Organizator cofa Punkty przyznane członkowi Klubu za zakup Produktów,
których dotyczyło odstąpienie.
11.
Członek Klubu może uzyskać informacje o posiadanej liczbie Punktów:
a) logując się na swoje konto LifeStyle na stronie internetowej Klubu lub w
aplikacji mobilnej Super-Pharm;
b) skanując Kartę w czytniku cen w Drogerii;
c) na infolinii Biura Obsługi Klienta pod nr tel. 222 730 730 (po pomyślnej
identyfikacji przeprowadzonej przez osobę obsługującą).
Informacja o zgromadzonej liczbie Punktów znajduje się również na paragonie
fiskalnym potwierdzającym zakupy w Drogerii Stacjonarnej.
§ 5. Wykorzystanie Punktów
1.
Członek Klubu ma możliwość wykorzystania Punktów na dwa sposoby:
a) wymieniając Punkty na nagrody;
b) rezygnując z wymiany Punktów na nagrody w celu dokonania przez
Organizatora darowizny na rzecz organizacji pożytku publicznego (dalej: „ Organizacja”). Lista Organizacji będzie dostępna na
stronie internetowej Klubu oraz w aplikacji mobilnej Super-Pharm.
2.
Aktualna lista nagród możliwych do zdobycia wskazująca liczbę Punktów
koniecznych do odbioru danej nagrody dostępna jest na stronie internetowej
Klubu i w aplikacji mobilnej Super-Pharm. Zmiana listy odbywa się poprzez
zamieszczenie nowej listy na stronie internetowej Klubu oraz w aplikacji
mobilnej Super-Pharm i nie stanowi zmiany Regulaminu.
3.
W celu odebrania nagrody, Członek Klubu powinien zgłosić się do kasy w
Drogerii Stacjonarnej z wybraną nagrodą i okazać Kartę. Odbiór nagrody jest
również możliwy na kasie samoobsługowej po zeskanowaniu Karty.
4.
Odbiór nagród nie jest możliwy podczas zakupów online w Drogerii
Internetowej.
5.
W chwili odbioru nagrody lub rezygnacji z wymiany Punktów na nagrody w celu
dokonania przez Organizatora darowizny na rzecz Organizacji odpowiednia
liczba Punktów zostaje automatycznie odjęta z konta Uczestnika.
6.
Organizator raz w roku przekaże darowiznę na rzecz Organizacji pod
warunkiem przekazania przez Uczestników Punktów na ten cel. Wartość
darowizny będzie uzależniona od liczby Punktów przekazanych na rzecz danej
Organizacji przez Członków Klubu. Przedmiotem darowizny będą produkty z
asortymentu Drogerii. O przedmiocie darowizny decyduje Organizator, biorąc
pod uwagę potrzeby i przedmiot działalności danej Organizacji.
7.
Punkty wykorzystywane są zgodnie z kolejnością ich uzyskania, tzn. Punkty
uzyskane najwcześniej wykorzystywane są w pierwszej kolejności.
8.
Przeniesienie Punktów na inną osobę nie jest możliwe.
9.
Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
10.
Nagroda odebrana przez Członka Klubu nie może zostać zwrócona, a Punkty
wykorzystane w celu zdobycia ww. nagrody nie podlegają zwrotowi. Zwrotowi
nie podlegają również Punkty przekazane na rzecz Organizacji.
§ 6. Okres ważności Punktów
1.
Punkty są ważne przez jeden rok od daty ich naliczenia.
2.
Punkty wygasają w przypadku:
a) upływu jednego roku od momentu ich przyznania Uczestnikowi, jeśli nie
zostały w tym czasie wykorzystane zgodnie z zasadami Klubu;
b) rezygnacji Uczestnika z członkostwa w Klubie;
c) wypowiedzenia Uczestnikowi członkostwa w Klubie przez Organizatora;
d) zawieszenia funkcjonowania Klubu;
e) zakończenia funkcjonowania Klubu;
f) nieuzupełnienia w terminie 30 dni wymaganych danych przez członka Klubu
zarejestrowanego w drodze szybkiej rejestracji.
3.
W przypadku planowanego zawieszenia lub zakończenia funkcjonowania Klubu,
Organizator poinformuje Członków Klubu o takim zamiarze ze stosownym
wyprzedzeniem, umożliwiają wykorzystanie zgromadzonych Punktów w oznaczonym
terminie stosownie do postanowień paragrafu 9 poniżej.
§ 7. Rezygnacja z uczestnictwa w Programie
1.
Członek Klubu można zrezygnować z uczestnictwa w Programie w każdej chwili,
składając stosowne oświadczenie:
a) w aplikacji mobilnej Super-Pharm lub za pośrednictwem strony
internetowej Klubu (po uprzednim zalogowaniu się na swoje konto LifeStyle);
b) w formie pisemnej, w liście przesłanym na adres Organizatora;
Oświadczenie o rezygnacji musi zawierać dane umożliwiające identyfikację
członka Klubu, obejmujące co najmniej: Imię, nazwisko, nr Karty LifeStyle;
c) za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: bok@superpharm.pl.
2.
W przypadku rezygnacji z członkostwa w Klubie Punkty wygasają, a Karta
zostaje dezaktywowana.
§ 8. Zmiany Regulaminu
1.
Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony przez Organizatora w każdym
czasie z ważnej przyczyny, w tym w przypadku:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na zasady
funkcjonowania Programu;
b) konieczności wykonania prawomocnych wyroków lub decyzji
administracyjnych mających wpływ na zasady funkcjonowania Programu lub
treść Regulaminu;
c) zmiany zasad funkcjonowania Programu, w tym wprowadzenia nowych korzyści
dla Członków Klubu.
2.
O każdorazowej zmianie Regulaminu Uczestnik zostanie poinformowany za
pomocą wiadomości SMS lub e-mail lub powiadomienia „PUSH” w aplikacji
mobilnej Super-Pharm. Zmiana Regulaminu zostanie również ogłoszona na
stronie internetowej Klubu oraz w aplikacji mobilnej Super-Pharm.
Organizator poinformuje o zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni
kalendarzowych przed wejściem w życie Regulaminu w nowej treści. W
przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu, Uczestnik może
zrezygnować z członkostwa w Programie.
3.
Zmiany treści Regulaminu o charakterze redakcyjnym, które nie mają wpływu
na zasady funkcjonowania Klubu, ani na prawa i obowiązki Uczestników lub
Organizatora, mogą być notyfikowane jedynie poprzez publikację nowej treści
Regulaminu na stronie internetowej Klubu oraz w aplikacji mobilnej
Super-Pharm.
§ 9. Zakończenie funkcjonowania Klubu
Organizator ma prawo zawiesić lub zakończyć funkcjonowanie Klubu w każdym
czasie. Informacja o takiej decyzji zostanie przekazana członkom Klubu co
najmniej 14 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu na stronie
internetowej Klubu, w aplikacji mobilnej Super-Pharm oraz przez publiczne
ogłoszenie w Drogeriach Stacjonarnych. W takim przypadku Organizator
wyznaczy termin, do którego możliwe będzie wykorzystanie Punktów nie
krótszy niż 30 dni. Po upływie ww. terminu nabycie nagród ani przekazanie
Punktów na rzecz Organizacji nie będzie możliwe.
§ 10. Reklamacje
1.
Wszelkie reklamacje związane z członkostwem w Klubie można zgłaszać w
dowolnej formie, jeżeli forma ta umożliwia Organizatorowi zapoznanie się z
treścią reklamacji, w szczególności:
a) telefonicznie na numer Biura Obsługi Klienta: 222 730 730;
b) w formie wiadomości e-mail na adres Biura Obsługi Klienta bok@superpharm.pl;
c) za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie
internetowej Klubu lub w aplikacji mobilnej Super-Pharm;
d) w formie pisemnej wysłanej listem na adres Organizatora.
2.
W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji Organizator powiadomi o
tym osobę składającą reklamację.
3.
Termin rozpatrywania reklamacji wynosić będzie 30 dni od dnia wpływu do
Organizatora, chyba że inny termin wynikać będzie z obowiązujących
przepisów prawa.
4.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Organizator poinformuje składającego
reklamację na papierze lub innym trwałym nośniku (takim jak wiadomość SMS
lub e-mail).
5.
Członek Klubu będący konsumentem ma o możliwość skorzystania z pozasądowych
sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich. Zasady dostępu do tych
procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych instytucji
uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w
szczególności Rzecznicy Praw Konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty
Inspekcji Handlowej. Rejestr instytucji uprawnionych dostępny jest na
stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów -
https://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html
. Organizator informuje, że Platforma internetowego systemu rozstrzygania
sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym
(platforma ODR) dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 11. Postanowienia końcowe
1.
We wszelkich sprawach związanych z niniejszym Regulaminem i uczestnictwem w
Klubie właściwe jest prawo polskie.
2.
Informacje na temat Klubu dostępne są na stronie internetowej Klubu.
Informacji udziela także Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem
222 730 730
lub elektronicznie za pośrednictwem adresu: bok@superpharm.pl.
§ 12. Zasady poufności i ochrony danych osobowych Uczestników Klubu.
1.
Przetwarzanie danych osobowych
Organizator Klubu dążąc do poszanowania ochrony prywatności Uczestników
przedsięwziął niezbędne środki techniczne i organizacyjne, by przetwarzanie
danych osobowych Uczestników odbywało się w zgodzie z odpowiednimi
regulacjami prawnymi, w szczególności na zasadach określonych w ustawie z
dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (dalej jako „ Ustawa”).
2.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Super-Pharm Poland Sp. z
o.o., ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa („Super-Pharm”).
3.
Administrator danych osobowych, przetwarza dane w celu niezbędnym do
realizacji Programu lojalnościowego, tj. wykonania umowy zawartej z
Państwem, tj. do: Programu lojalnościowego Klub LifeStyle, zgodnie z art. 6
ust. 1 pkt. b) RODO.
4.
Państwa dane będziemy przetwarzać także:
a) w przypadku wyboru tzw. „szybkiej rejestracji” – w celu dokończenia
procesu rejestracji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b) RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
b) w przypadku złożenia reklamacji z tytułu rękojmi – w celu
przeprowadzenia procesu reklamacyjnego ponieważ przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania przepisów prawa m.in. art. 556 Ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt c) RODO;
c) w przypadku złożenia reklamacji z tytułu gwarancji – w celu
przeprowadzenia procesu reklamacyjnego na podstawie prawnie uzasadnionego
interesu Super-Pharm na podstawie - art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.
5.
Przetwarzamy też Państwa dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na
podstawie prawnie uzasadnionego interesu Super-Pharm, którym jest:
a) marketing bezpośredni, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt f) RODO;
b) obrona przed roszczeniami i dochodzenia roszczeń, zgodnie z art. 6 ust.
1 pkt f) RODO;
c) prowadzenie procesów reklamacyjnych, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt f)
RODO;
d) przeprowadzanie badania satysfakcji klienta w formie anonimowej ankiety
o poziomie satysfakcji z dostarczanych przez Super-Pharm produktów / usług,
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt f) RODO.
6.
Wymagamy podania przez Państwa następujących danych osobowych, aby móc
zawrzeć i wykonać zawartą umowę, a tym samym świadczyć Państwu usługę: imię
i nazwisko, numer telefonu komórkowego, adres e-mail (dane obowiązkowe).
Podanie dodatkowych danych w postaci daty urodzenia, płci i adresu
korespondencyjnego jest całkowicie dobrowolne. Z chwilą ujednolicenia
zakresów zmianie ulegnie niniejszy Regulamin.
7.
Jeśli nie przekażą Państwo tych danych osobowych, dołączenie do Programu
lojalnościowego nie będzie możliwe.
8.
Niepodanie dodatkowych danych nie ma wpływu na przystąpienie do Programu.
9.
Organizator przetwarza Państwa dane samodzielnie. Niemniej w celu
realizacji Programu lojalnościowego powierzamy Państwa dane Drogeriom
partnerskim oraz dodatkowo korzystamy z usług dostawców usług technicznych,
którzy mogą obsługiwać infrastrukturę techniczną potrzebną nam do
świadczenia usług Serwisu www.superpharm.pl/lifestyle, w szczególności
dostawców, którzy hostują, przechowują i utrzymują witrynę sklepu, jej
zawartość i dane, które przetwarzamy, oraz nimi zarządzają. Korzystamy
także z pomocy partnerów, którzy wspierają Super-Pharm Poland Sp. z o. o.
przy świadczeniu usług marketingowych. Możemy również udostępniać Państwa
dane osobowe określonym partnerom marketingowym i reklamowym w celu
wysyłania Państwu komunikatów promocyjnych na temat produktów oferowanych
przez Super-Pharm.
10.
Zobowiązani jesteśmy zrealizować następujące Państwa prawa:
a) prawo dostępu — prawo żądania dostępu do przetwarzanych przez nas danych
osobowych;
b) prawo do sprostowania — prawo do żądania poprawienia lub zaktualizowania
danych osobowych, jeśli są one niedokładne lub niepełne;
c) prawo do usunięcia — prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczenia — prawo do żądania zaprzestania przez nas
tymczasowo lub na stałe przetwarzania wszystkich lub części danych
osobowych;
e) prawo do sprzeciwu — prawo do sprzeciwu, gdy przetwarzanie danych
osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla
celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną
sytuację, w której się Państwo znaleźli.
f) prawo do przenoszenia danych — prawo do zażądania kopii elektronicznej
danych osobowych lub przekazania ich w celu wykorzystania przez strony
trzecie;
g) prawo do cofnięcia wyrażonej zgody - prawo do wycofania oświadczenia
woli, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej
zgody;
h) prawo do odmowy bycia przedmiotem automatycznie podejmowanych decyzji
niosących skutki prawne — prawo do niepodlegania decyzjom opartym wyłącznie
na automatycznym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, jeśli dana
decyzja może powodować dla użytkownika skutki prawne lub mieć podobny
efekt;
i) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (poprzednio GIODO).
j) z wyjątkiem przypadków, w których jest to ograniczone przez obowiązujące
regulacje prawne.
11.
Przechowujemy dane osobowe przez czas obowiązywania zawartej z Państwem
umowy, a także po jej zakończeniu w celach:
a) dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
b) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w
szczególności podatkowych i rachunkowych,
c) zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
d) statystycznych i archiwizacyjnych,
e) nie dłużej niż przez okres 6 lat od dnia zakończenia okresu
obowiązywania umowy. Okres ten może zostać wydłużony, w innych przypadkach,
przewidzianych przepisami prawa.
12.
Przechowujemy Państwa dane osobowe dla celów marketingowych przez okres
obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia sprzeciwu wobec takiego
przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi
wcześniej.
13.
W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących
przetwarzania danych osobowych Super-Pharm będzie przechowywać Państwa dane
przez okres, w którym Super-Pharm zobowiązana jest do zachowania danych lub
dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych
i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
14.
Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym
w formie profilowania). Niemniej takie działanie nie będzie wywoływać wobec
Państwa żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na
Państwa sytuację. Dane przetwarzane w sposób zautomatyzowany wykorzystujemy
do oceny niektórych informacji, w szczególności do prognozy Państwa
osobistych preferencji zakupowych.