Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie Klubu Super-Pharm!

Jak mogę zarejestrować się do Klubu Super-Pharm?

Do Klubu Super-Pharm możesz zarejestrować się w aplikacji mobilnej Super-Pharm lub na stronie www.superpharm.pl/klub, gdzie otrzymasz wirtualną kartę.

Gdzie mogę znaleźć informacje o aktualnych promocjach w Klubie?

Informacje o wszystkich promocjach dostępne są w aplikacji mobilnej Super-Pharm, na stronie www.superpharm.pl oraz w każdej gazetce reklamowej Super-Pharm.

Czy muszę okazywać przy kasie kartę Klubowicza, żeby skorzystać z promocji?

Jeśli nie masz przy sobie karty Klubowicza (w aplikacji mobilnej lub plastikowej), ale jesteś zarejestrowana/y w Klubie, możesz przy kasie podać swój numer telefonu podany podczas rejestracji.

Jak mogę zbierać punkty w Klubie?

Za każdą wydaną złotówkę w drogeriach stacjonarnych, drogerii internetowej na www.superpham.pl oraz w aplikacji mobilnej otrzymasz 1 punkt w Klubie.
Po wydaniu min. 750 zł w ciągu 12 miesięcy będziesz otrzymywać aż 2 punkty za każdą wydaną złotówkę. Wystarczy, że przy kasie pokażesz swoją kartę Super-Pharm lub zrobisz zakupy online z konta Super-Pharm, a punkty naliczą się automatycznie. Punkty za zakupy w drogeriach stacjonarnych zostaną dodane od razu po zakupach. Natomiast za zakupy na superpharm.pl do dwóch dni po dokonaniu transakcji.

Czy mogę zbierać punkty również za zakupy w drogerii internetowej superpharm.pl oraz w aplikacji mobilnej Super-Pharm?

Tak, zarówno na stronie www.superpharm.pl jak i w aplikacji mobilnej za zakupy otrzymujesz punkty. W przypadku zakupów na stronie www.superpharm.pl wymagane jest połączenie konta Klubu Super-Pharm z kontem w drogerii internetowej. Od tego momentu za transakcje w e-drogerii będziesz dostawać punkty Super-Pharm.

Jak mogę połączyć swoje konto Klubu Super-Pharm z kontem w drogerii internetowej www.superpharm.pl?

Na stronie www.superpharm możesz mieć dwa rodzaje kont: konto w drogerii internetowej (bez karty Super-Pharm) i konto w Klubie Super-Pharm. Aby korzystać z wszystkich benefitów i otrzymywać punkty za zakupy w drogerii internetowej oba konta muszą być połączone. W celu sprawdzenia, czy masz je połączone, zaloguj się na konto Klubu Super-Pharm i wejdź w ustawienia konta „Karta Super-Pharm”. Jeśli widzisz opcję „Odłącz kartę od tego konta”, oznacza to, że konta są połączone. W innym przypadku wybierz opcję „Połącz kartę z tym kontem”.

Jak mogę sprawdzić, ile mam punktów w Klubie?

Masz kilka sposobów, aby sprawdzić saldo swoich punktów:

  • logując się w aplikacji mobilnej w ustawieniach konta
  • logując się na swoje konto Klubu Super-Pharm na www.superpharm.pl/klub
  • na paragonie fiskalnym, po każdej transakcji na dole paragonu znajdziesz informację o aktualnym saldzie punktów na swoim koncie
  • na czytniku cen w sklepach Super-Pharm, po zeskanowaniu swojej karty Klubowicza

 

Jak długo ważne są punkty?

Punkty są ważne przez 365 dni od daty ich uzyskania.

Gdzie mogę sprawdzić, jaki mam mnożnik punktów?

Mnożnik punktów możesz sprawdzić:

  • logując się w aplikacji mobilnej w ustawieniach konta; informacja o mnożniku znajduje się przy saldzie punktów
  • logując się na swoje konto na www.superpharm.pl/klub

Jak długo ważny jest mnożnik punktów x 2?

Mnożnik punktów x 2 otrzymujesz po wydaniu na zakupy w ciągu roku min.750 zł (brany pod uwagę jest rok jako 365 dni,  nie rok kalendarzowy). Mnożnik x 2 jest ważny 1 rok. Aby go utrzymać, suma wydana na zakupy powinna wynosić co najmniej 750 zł w ciągu ostatnich 365 dni.

Jak mogę wykorzystać punkty w Klubie?

Za punkty możesz odebrać SuperNagrodę lub przekazać je na wybraną organizację charytatywną.

Gdzie mogę sprawdzić dostępne nagrody?

Informacje o dostępnych nagrodach znajdziesz w aplikacji mobilnej Super-Pharm, na stronie www.superpharm.pl/klub/offers lub u pracowników drogerii. Nagrodę możesz odebrać już od 50 punktów.

Jak odebrać nagrodę za zebrane punkty?

Weź z półki wybraną nagrodę i podejdź z nią do kasy. Powiedz pracownikowi, że chcesz odebrać wybrany produkt jako nagrodę. W celu odebrania nagrody sprzedawca poprosi Cię o okazanie karty. Nie ma możliwości odebrania nagrody wyłącznie po numerze telefonu.

Jak przekazać punkty na organizację charytatywną?

Dowolną liczbę punktów na organizacje charytatywne możesz przekazać w aplikacji mobilnej
Super-Pharm po wejściu w sekcję „Korzyści w Klubie” lub na stronie internetowej www.superpharm.pl/klub/charity

Czy istnieje limit skorzystania z ofert nagrody i kupony?

Jedynym ograniczeniem skorzystania z ofert nagród jest liczba punktów na Twoim koncie. Jeśli masz wystarczającą liczbę punktów na koncie, z promocji możesz korzystać wielokrotnie. Natomiast w przypadku kuponów z każdej oferty możesz skorzystać jednorazowo.

Czy mogę odebrać nagrody online?

Nie, nagrody możesz odebrać jedynie w drogeriach stacjonarnych.

Czy mogę skorzystać z kuponów online?

Nie, kupony można wykorzystać wyłącznie w drogeriach stacjonarnych.

Czy punkty mogę wymienić na gotówkę?

Punktów nie można wymienić na pieniądze.

 

Co zrobić, jeśli zgubię plastikową kartę Klubu lub gdy zostanie mi ona ukradziona?

Zgłoś zagubienie plastikowej karty dzwoniąc na Infolinię 222 730 730. Zablokujemy ją, aby Twoje punkty nie zostały wykorzystane przez inną osobę. Zostanie Ci wydany duplikat w postaci wirtualnej karty w aplikacji mobilnej, na którą zostaną przeniesione punkty.

Chcę zwrócić lub wymienić na inny produkt kupiony w Super-Pharm, niestety nie mam paragonu. Czy mogę go zwrócić?

Zgłoś się do najbliższego sklepu i okaż kartę Super-Pharm. Jeżeli zakup był wykonany przy użyciu karty Klubowicza, do zwrotu lub wymiany nie musisz posiadać oryginału paragonu zakupu.

NOWA APLIKACJA MOBILNA SUPER-PHARM

W każdej chwili zrobisz zakupy online, a także skorzystasz z atrakcyjnych superkuponów.

NOWA GAZETKA

Odkryj najnowsze promocje!

ZOBACZ GAZETKĘ

KLUB SUPER-PHARM

Nie posiadasz konta w klubie Super-Pharm? Zarejestruj się i odkryj moc rabatów!