FAQ LifeStyle

Sprawdź najczęściej zadawane pytania odnośnie Klubu LifeStyle!

  • Jak mogę przyłączyć się do Klubu LifeStyle i otrzymać kartę?

    Aby przyłączyć się do Klubu LifeStyle, wystarczy zarejestrować się na www.superpharm.pl/lifestyle. Korzystaj z wygodnej wirtualnej karty, którą znajdziesz w swoim koncie LifeStyle oraz w aplikacji mobilnej lub odbierz kartę w dowolnej drogerii.

  • Gdzie mogę znaleźć aktualne promocje LifeStyle i nagrody?

    Wszystkie promocje są dostępne na stronie www.superpharm.pl/lifestyle oraz w każdej gazetce reklamowej Super-Pharm.

  • Kto będzie miał dostęp do moich danych?

    Wszystkie udostępnione przez Ciebie dane osobowe są poufne i przetwarzane zgodnie ze wszystkimi wymogami prawa polskiego.

    Organizatorzy pełniący rolę administratorów Państwa danych osobowych, przetwarzają Państwa dane jedynie w zakresie i w celach, o których zostaliście Państwo poinformowani lub na które wyraziliście Państwo zgodę przy zgłoszeniu uczestnictwa w programie.

    Organizatorzy nie udostępnią innym podmiotom, w tym Partnerom Klubu, danych osobowych na potrzeby marketingowe bez wyraźnej zgody Uczestnika.

  • Co zrobić, jeśli zgubię kartę LifeStyle lub gdy zostanie mi ona ukradziona?

    Należy zgłosić zagubienie karty dzwoniąc na Infolinię 801 543 300 lub zgłosić się do najbliższego sklepu Super-Pharm i poinformować pracownika. Zablokujemy zgubioną kartę, aby Twoje punkty nie zostały wykorzystane przez inną osobę.

    Nie musisz udawać się do sklepu po nową kartę, od teraz możesz korzystać z wirtualnej karty, którą znajdziesz w swoim koncie LifeStyle oraz w aplikacji mobilnej.

  • Chciałbym zmienić swoje dane osobowe. Jak to zrobić?

    Istnieją dwie możliwości zmiany swoich danych.

    • Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto na stronie www.superpharm.pl/lifestyle, wpiszesz swoje aktualne dane, które zaktualizują się automatycznie.
    • Istnieje także drugi, szybszy sposób aktualizowania danych – to nasza Infolinia 801 543 300, gdzie przygotowani do tego konsultanci podczas rozmowy z Tobą zmienią dane według Twoich instrukcji.
  • Jak mogę zrezygnować z członkostwa w Klubie LifeStyle?

    Wystarczy, że zalogujesz się w swoim koncie na stronie www.superpharm.pl/lifestyle i zaznaczysz swoją rezygnację. Od tego momentu twoje dane zostaną wykasowane z bazy danych. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie 801 543 300.

  • Nie chcę otrzymywać SMS-ów, e-maili lub korespondencji, ale chcę w dalszym ciągu korzystać z karty.

    Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto na stronie www.superpharm.pl/lifestyle i w zakładce zmiana danych odznaczysz zgodę na otrzymywanie odpowiedniej korespondencji, od tej pory nie będziemy do Ciebie wysyłać korespondencji.

  • Kupiłem produkt w Super-Pharm i chcę go zwrócić lub wymienić na inny, niestety nie posiadam paragonu zakupu. Czy mogę go zwrócić?

    Wystarczy, że zgłosisz się do najbliższego sklepu i okażesz kartę LifeStyle. Jeżeli zakup był dokonany przy użyciu karty LifeStyle, do zwrotu lub wymiany nie musisz posiadać oryginału paragonu zakupu.

  • Jak sprawdzić stan punktów na koncie?

    Stan punktów możesz sprawdzić:

    • na paragonie fiskalnym, po każdej transakcji na dole paragonu znajdziesz informację o aktualnym saldzie punktów na swoim koncie.
    • po zalogowaniu się na swoje konto na www.superpharm.pl/lifestyle
    • na czytniku cen w sklepach Super-Pharm, po zeskanowaniu karty.
  • Ile czasu ważne są punkty?

    Punkty są ważne przez okres 3 lat od daty ich uzyskania.

  • Jak odebrać nagrodę za zebrane punkty?

    Wystarczy zgłosić się do kasy z wybranym produktem i kartą LifeStyle.

Wybierz opcję produktu
{{ badge }}
{{ badge }}

{{ product.kind }}

Brand name
W magazynie Brak w magazynie