Shalimar Parfum Initial L' Eau, 100 ml, 60 ml

woda toaletowa dla kobiet

Produkt niedostępny online
PayPo Kup teraz, zapłać za 30 dni

Wysyłka w 24h

Sprawdź dostępność w sklepach

499,98 zł / 100 ml
Shalimar Parfum Initial L' Eau, 100 ml, 60 ml Shalimar Parfum Initial L' Eau, 100 ml, 60 ml
Powiadom mnie, kiedy artykuł będzie dostępny
Powiadom o dostępności
Z tych danych skorzystamy tylko raz do wysłania powiadomienia, kiedy produkt wróci do oferty.
Produkt niedostępny online
PayPo Kup teraz, zapłać za 30 dni

Sprawdź dostępność w sklepach

Dodaj do ulubionych

Opis produktu

Woda toaletowa Guerlain Shalimar – zapach orientalnej miłości

Z pewnością znacie historię Cesarza Shah Jahala, który z miłości do swej żony rozkazał wybudować jeden z najbardziej znanych zabytków Indii – Taj Mahal. Marka Guerlain, zainspirowana tym niezwykłym romansem, stworzyła unikatową wodę toaletową Shalimar. Są to perfumy godne cesarzowej, których zapach przywodzi na myśl upojne, orientalne noce.

Jak pachnie woda toaletowa Shalimar?

Nutę głowy, czyli aromaty, które wyczuwamy jako pierwsze, tworzy lekki zapach cytryny zmieszany z lekką bergamotką. Te orzeźwiające zapachy doskonale równoważy nuta serca: mieszanka kwiatowego aromatu jaśminu i róży oraz zdecydowanie intensywniejsza wanilia. Nutę bazy zapachu Shalimar tworzy irys oraz upojne kadzidło.

Woda toaletowa Shalimar marki Guerlain – perfumy godne królowej

Te niezwykłe perfumy mają bardzo zdecydowany i niezwykły aromat i taka właśnie powinna być kobieta, która będzie je nosić. Shalimar to zapach dla pań, które marzą o miłości niczym z baśni, są nieco tajemnicze i bardzo namiętne.

Dodatkowe informacje

Kategoria
Trwałość
Trwałość 4/5
Intensywność
Intensywność 5/5
Akord bazowy
Akord bazowy irys, kadzidło
Akord wysoki (głowa)
Akord wysoki (głowa) cytryna, bergamotka
Akord średni (serce)
Akord średni (serce) jaśmin, róża, wanilia
  • Wygodny odbiór w sklepie
  • Darmowa Dostawa już od 199zł
  • Bezpieczne płatności online
  • 14 dni na zwrot

Opinie klientów

Produkt nie ma jeszcze opinii.