Regulamin akcji „SUPERPROMOCJE w dn.27-29.06.25” dla uczestników Klubu
(„Regulamin”)

  1. [Organizator] Organizatorem akcji jest Super-Pharm Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000083512, NIP: 5252175977, BDO: 000083684, kapitał zakładowy w wysokości 410 000,00 zł („my” lub „Super-Pharm”).
  2. [Nazwa] Akcję prowadzimy pod nazwą „SUPERPROMOCJE” („Akcja”).
  3. [Drogerie objęte Akcją] Akcja obowiązuje w stacjonarnych drogeriach Super-Pharm (w tym concept stores „Skin&Beauty by Super-Pharm”) w Polsce („Drogeria/Drogerie”). Akcja nie obejmuje aptek Super-Pharm oraz drogerii internetowej Super-Pharm.
  4. [Czas trwania] Akcja trwa od 27 czerwca 2025 r. do 29 czerwca 2025 r. w stacjonarnych drogeriach Super-Pharm lub do wyczerpania zapasów produktów objętych Akcją – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej („Czas Trwania Akcji”).
  5. [Produkty objęte Akcją] Akcja obejmuje wybrane kategorie produktów z oferty Drogerii: dermokosmetyki, pielęgnację twarzy, pielęgnację włosów, 

    okulary przeciwsłoneczne, ochronę przeciwsłoneczną (jednak z wyłączeniem marek Cetaphil, Sesderma, Sunew, Uriage, Klorane, Elseve, Garnier Fructis, Origins, The Ordinary, Clinique, DrJart+, Kerastase, Alfapart, Alfapart Milano, Biotherm, Bumble and Bumble, Clarins, Invisibobble, L’Occitane, L'Oreal Profesionnel, Lancome, Matrix, Redken, Schwarzkopf Professional, Sebastian, STMNT, Wella Professionals oraz gotowych zestawów, opakowań promocyjnych, produktów specjalnych o powiększonych pojemnościach, duopacków oraz miniproduktów). Produkty objęte Akcją są odpowiednio, w widoczny sposób, oznaczone w Drogeriach stacjonarnych („Produkt objęty Akcją/Produkty objęte Akcją”).

  6. [Uczestnictwo w Akcji] Możesz wziąć udział w Akcji, jeśli spełnisz wszystkie poniższe warunki („Ty” lub „Uczestnik”):

    6.1. bierzesz udział w naszym programie lojalnościowym „Klub Super-Pharm” („Klub”), w tym posiadasz swoją aktywną kartę Klubu;

    6.2. w Czasie Trwania Akcji zrobisz w ramach jednej transakcji (na jednym dowodzie zakupu) w Drogerii zakupy o wartości co najmniej 49 zł („Próg 49 zł”), przy czym:

    a) w przypadku Drogerii stacjonarnej – Próg 49 zł dotyczy wartości brutto (z VAT) kupowanych produktów na podstawie ceny obowiązującej przed rabatem w ramach Akcji;

    b) do Progu 49 zł nie wliczają się: produkty lecznicze, refundowane wyroby/produkty medyczne, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, przedmioty służące do karmienia niemowląt oraz karty podarunkowe.
  7. [Zasady Akcji] Akcja polega na tym, że jeśli spełniasz warunki uczestnictwa, to otrzymasz rabat 40% na Produkt objęty Akcją, zgodnie z informacjami widocznymi przy danym produkcie. Na pielęgnację koreańską obowiązuje rabat 25%. O ile nie wskażemy inaczej, rabat jest naliczany od ceny aktualnie obowiązującej w Drogerii (czyli ceny regularnej). Aby rabat się naliczył, musisz przed zakończeniem transakcji okazać (zeskanować) swoją ważną kartę Klubu lub zidentyfikować się jako uczestnik/uczestniczka Klubu podając numer telefonu przypisany do Twojego konta w Klubie – wówczas kod „SUPER” aktywuje się automatycznie i zostanie naliczony przysługujący Ci rabat.
  8. [Limit zakupowy] W ramach Akcji obowiązuje limit zakupowy na jednego klienta (na jedną kartę Klubu) – maksymalnie 6 sztuk danego Produktu objętego Akcją.
  9. [Inne oferty] Akcja nie łączy się z innymi ofertami (promocjami, zniżkami ani kuponami rabatowymi).
  10. [Reklamacje] Reklamację dotyczącą Akcji możesz zgłosić – według swojego wyboru:

    10.1. korespondencyjnie, na nasz adres siedziby (ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, z zalecanym dopiskiem: „Reklamacja – akcja SUPERPROMOCJE”) lub pisemnie w stacjonarnej Drogerii, której dotyczy reklamacja;

    10.2. e-mailem na adres: [email protected], z zalecanym tytułem wiadomości: „Reklamacja – akcja SUPERPROMOCJE”.

    W reklamacji podaj swoje dane (imię i nazwisko, adres lub adres e-mail), wskaż przyczynę reklamacji i czego się domagasz. Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci listownie lub e-mailem w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Informacje o przetwarzaniu przez nas danych osobowych w związku z reklamacją znajdziesz w polityce prywatności na stronie https://www.superpharm.pl/polityka-prywatnosci.
  11. [Dostępność Regulaminu] Regulamin jest dostępny w Drogeriach, a także na stronie internetowej www.superpharm.pl/klub/regulaminy-superpromocje