Zwroty i reklamacje – zakup w drogerii stacjonarnej

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w placówkach Super-Pharm. Warunki zwrotu są inne niż przy zakupie online.

Wymiana lub zwrot towaru są możliwe z zastrzeżeniem poniższych wymogów:

  1.  Zwrot lub wymiana towaru możliwa jest w terminie maksymalnie do 30 dni od daty zakupu, za okazaniem oryginału paragonu lub faktury VAT potwierdzających zakup towaru w placówce Super - Pharm.
  2. Zwrot lub wymiana towaru może być dokonana wyłącznie w przypadku, gdy zwracany towar jest w stanie nienaruszonym tzn. posiada oryginalne, nienaruszone etykiety i opakowanie oraz nie nosi jakichkolwiek znamion użytkowania.
  3. W przypadku produktów sprzedawanych w promocji, w szczególności w promocji obejmującej tzw. pakiety czyli np. drugi produkt 50% taniej, lub drugi produkt za 1 grosz,  czy też drugi produkt  z niższą ceną przy zakupie innego, zwrot produktów jest możliwy tylko w przypadku zwrotu całego zestawu objętego daną promocją.
  4.  Zwracany towar jest wymieniany wyłącznie na towar o tej samej lub wyższej wartości (różnicę w cenie dopłaca Klient) lub na kartę podarunkową Super-Pharm (brak możliwości rozliczenia w postaci zwrotu pieniędzy).
  5. Karta podarunkowa Super-Pharm zostaje zasilona wartością zwracanego towaru, jednak nie większą niż 500 zł. W przypadku, gdy wartość zwracanych produktów jest wyższa niż 500 zł zostaną wydane kolejne karty podarunkowe w ilości, która pozwoli na pełne rozliczenie wartości zwrotu.
  6. Karta podarunkowa Super-Pharm uprawnia do dokonania zakupów we wszystkich placówkach Super-Pharm w terminie do 6 miesięcy od daty wydania karty. Karta podarunkowa nie może służyć do zakupu innej karty podarunkowej.
  7. Nagrody wydawane za punkty w ramach programu LifeStyle nie podlegają zwrotom.
  8. Produkty lecznicze, suplementy diety i wyroby medyczne wydane z apteki oraz drogerii nie podlegają zwrotom.

REKLAMACJE

Reklamacja może zostać złożona w miejscu zakupu. Adres placówki znajduje się na potwierdzeniu zakupu tj. paragonie lub fakturze vat.

Reklamacje produktów zakupionych w placówkach Super-Pharm rozpatrywane są zgodnie z uprawnieniami konsumentów wskazanych w obowiązujących przepisach.