Składanie zamówienia, konto Klienta w sklepie


Jaki jest czas oczekiwania na dostawę przesyłki?

Czas oczekiwania na przesyłkę szacujemy wg raportu doręczeń. Dostawa paczki odbywa się zazwyczaj w terminie 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia. Dostawa jest zależna od wielu czynników i nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy w tych terminach. Szacowane terminy dostaw przedstawiamy na naszej stronie, kliknij tu.

Czy można złożyć zamówienie przez telefon?

Zamówienie można złożyć tylko przez stronę internetową, nie ma możliwości złożenia zamówienia przez telefon. Oczywiście jeżeli potrzebna jest pomoc, zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią 222 730 730, pomożemy.

Czy produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym i w jakiej cenie?

Na to pytanie najszybciej odpowie sklep w którym produkt ma być kupiony. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z konkretną placówką. Listę sklepów, mapkę oraz dane kontaktowe umieściliśmy na naszej stronie, kliknij tu.

Jaką firmą kurierską wysyłane są paczki?

Przesyłka może być wysłana na wskazany adres firmą kurierską DHL lub kurierem Inpost. Firma jest wybierana losowo podczas realizacji zamówienia. Czas dostawy jest taki sam. Inną możliwością jest dostawa do paczkomatów firmy Inpost. Koszty i sposoby dostawy opisaliśmy tutaj, kliknij tu.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Oczywiście, odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w każdej drogerii i aptece. Koszty odbioru osobistego opisaliśmy na naszej stronie, kliknij tu.

Czy karta apteczna PZU jest honorowana w Super-Pharm?

Tak, karta apteczna PZU jest honorowana, jednak tylko w aptekach stacjonarnych Super-Pharm.

Chcę kupić produkt, który będzie prezentem. Czy prezent zostanie zapakowany w specjalne opakowanie i doręczony do obdarowanej osoby?

Oczywiście, jest to możliwe. W ofercie posiadamy opakowania prezentowe wysokiej jakości z eleganckim designem. Opakowania prezentowe są również dostępne w ofercie sklepów stacjonarnych w okresie okołoświątecznym. W sytuacji produktów, których zapakowanie nie będzie możliwe ze względu na gabaryt, skontaktujemy się, aby poszukać innego rozwiązania. Pakowanie na prezent nie jest możliwe dla zestawów prezentowych oraz leków. Przesyłka może dotrzeć do obdarowanej osoby, wystarczy w danych do dostawy kurierem wpisać jej adres.

Mam dodane produkty do koszyka, ale nie mam widocznego odbioru osobistego, dlaczego?

Zweryfikuj, czy w koszyku nie masz dodanych produktów drogeryjnych i aptecznych (te między ceną a nazwą nie będą miały nazwy kategorii do jakiej należą). Takie zamówienie nie jest możliwe do realizacji z odbiorem osobistym. Istnieje możliwość wysyłki kurierem, otrzymasz wtedy dwie przesyłki, jedną z produktami z drogerii online, drugą z apteki.

Jaka jest data ważności produktu?

Niestety nie mamy wglądu do informacji dotyczących dat ważności produktów, ponieważ zamówienia są kompletowane w różnych magazynach na terenie kraju, a daty mogą się od siebie różnić. Jednocześnie zapewniamy, że są to produkty pełnowartościowe, które bezpiecznie można stosować.

Dlaczego mogę dodać maksymalnie 6 sztuk danego produktu do koszyka?

Informujemy o tym również w regulaminie sklepu. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej, dlatego wprowadzone zostało takie ograniczenie. W przypadku chęci złożenia zamówienia na większą ilość produktów prosimy o kontakt z Infolinią poprzez formularz kontaktowy.

Czy dodanie produktu do koszyka w sklepie internetowym oznacza rezerwacje i że na pewno go dostanę?

Fakt dodania produktu do koszyka nie jest rezerwacją produktu. Nie jest również rezerwacją ceny produktu, ta może zmienić się nawet kilka razy w ciągu dnia. Dopiero przejście przez proces zamówienia, potwierdzenie i zaakceptowanie regulaminu sklepu uruchamia jego realizację, potwierdza cenę i ewentualnie obowiązujące promocje.

Czy uzyskam fakturę za zakupy w sklepie internetowym?

Oczywiście. W momencie składania zamówienia, przy wypełnianiu danych należy również uzupełnić pole NIP oraz nazwę podmiotu. Dla zamówienia na produkty z drogerii i apteki zostaną wystawione dwie osobne faktury z podziałem na produkty drogeryjne i apteczne.

Nie pamiętam hasła do mojego konta - co zrobić?

Wystarczy wybrać opcję „Zaloguj się”, a dalej opcję „Nie pamiętam hasła”. Na wskazany adres e-mail (taki sam, jaki był podany w procesie rejestracji konta), zostanie wysłane nowe hasło. W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730.

Czy mogę skorygować błędne dane po złożeniu zamówienia?

Wszystko zależy od aktualnego postępu złożonego zamówienia. Nie na każdym etapie modyfikacje są możliwe. Prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730. Sprawdzimy możliwości i udzielimy wsparcia.

Czy mogę dodać lub usunąć produkty z zamówienia, które już zostało złożone?

Niestety taka możliwość nie istnieje. Po złożeniu zamówienia i wygenerowaniu jego numeru modyfikacje produktowe oraz ilości nie są możliwe.

Dlaczego zamówienie nie jest widoczne w panelu ''Moje zamówienia''?

Aby zamówienie było widoczne na koncie, należy złożyć je jako użytkownik zalogowany do sklepu online. Jeśli zamówienie zostało złożone jako użytkownik niezalogowany, po zalogowaniu się bądź utworzeniu konta nie będzie widoczne w panelu. Dla takich zamówień zmiana statusu podczas realizacji będzie notyfikowana wiadomością email.

Jak połączyć kartę Lifestyle z kontem w sklepie internetowym?

Aby połączyć kartę z kontem należy zalogować się przez maila do sklepu online, a następnie wybrać opcje ‘’Moje konto’’ , i wejść zakładkę ''Zarządzaj kartą Lifestyle’’. Konta zostaną połączone.

Ceny, Płatności, punkty LifeStyle, kody rabatowe, karty podarunkowe


Dlaczego niektóre ceny i promocje w sklepie internetowym Super-Pharm różnią się od cen w sklepie stacjonarnym?

Sprzedaż internetowa ma tę zaletę, że jej prowadzenie nie jest obarczone tak wysokimi kosztami jak prowadzenie sklepu stacjonarnego. M.in. dlatego możemy zaproponować naszym Klientom niższe ceny. Taka sytuacja ma miejsce w naszej ofercie online. Oferta online może się różnić od oferty drogerii stacjonarnych. Jednocześnie gwarantujemy i zapewniamy, że oferujemy wyłącznie oryginalne i pełnowartościowe produkty pochodzące od certyfikowanych dystrybutorów.

Jak często zmieniają się ceny produktów w sklepie online?

Nie ma jednej reguły. Ceny mogą zmieniać się nawet kilka razy dziennie lub pozostawać na tym samym poziomie przez tygodnie. Zwracamy również uwagę, że dodanie produktów do koszyka nie powoduje „blokady” aktualnej ceny. Dopiero przejście przez proces zamówienia gwarantuje obowiązującą cenę produktu.

Czy oferty LifeStyle, specjalne promocje, promocje folderowe, akcje promocyjne obowiązujące w sklepie stacjonarnym obowiązują w sklepie Internetowym Super-Pharm?

Oferta sklepu internetowego jest niezależna od ofert obowiązujących w sklepach stacjonarnych Super-Pharm. Na stronie sklepu internetowego obowiązują inne promocje. Serdecznie zapraszamy do ich śledzenia na bieżąco.

Jakie są dostępne opcje płatności i honorowane karty kredytowe w sklepie internetowym Super-Pharm?

Za bezpieczeństwo transakcji w naszym sklepie internetowym odpowiada nasz partner - Blue Media. Honorowane są karty VISA oraz MASTERCARD. Więcej informacji znajduje się na dedykowanej stronie, kliknij tu.

Czy link do płatności obsługuje zagraniczne banki / karty?

Tak, w serwisie Blue Media obsługiwane są karty wystawione zarówno przez polskie, jak i zagraniczne banki.

W jakim czasie mogę dokonać płatności za zamówienie?

Jeżeli płatność za zamówienie nie była możliwa w momencie jego złożenia oczekuje ono na finalizację przez 24 godziny. Ponowny link do płatności może wysłać nasza pomoc. Zapraszamy do kontaktu z Infolinią 222 730 730. Po 24 godzinach zamówienie automatycznie się anuluje. Zapraszamy wtedy do złożenia nowego zamówienia.

Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przelewem tradycyjnym lub odebrać zamówienie za pobraniem?

Płatność za zamówienie przelewem tradycyjnym nie jest możliwa, za bezpieczeństwo płatności odpowiada nasz partner – Blue Media. Płatność jest możliwa tylko za pośrednictwem Blue Media. Można złożyć zamówienie „za pobraniem”. Dostarczy je wtedy kurier pod wskazany adres.

Czy za zakupy online doliczane są punkty LifeStyle?

Oczywiście. Na etapie rejestracji konta w naszym sklepie internetowym należy wskazać numer karty LifeStyle, znajdujący się na rewersie karty (tuż pod kodem kreskowym). Ważne jest również, aby składać zamówienie jako zalogowany użytkownik. Prosimy pamiętać, że nie ma możliwości wstecznego doliczenia punktów.

Mam kody rabatowe z NAIS lub Multikafeteria, MyBenefit. Czy można je łączyć?

W zamówieniu można użyć jeden taki kod. Nie można łączyć kodów rabatowych.

Czy za zakupy można zapłacić bonami Sodexo?

Tak, jednak tylko w drogeriach stacjonarnych.

Czy karty podarunkowe można wykorzystać w sklepie internetowym?

Karty podarunkowe można wykorzystać w dowolnej drogerii stacjonarnej. Nie można ich wykorzystać w drogerii online.

Jaki okres ważności ma moja karta podarunkowa?

Karta podarunkowa jest ważna przez 6 miesięcy od daty jej wydania. Po tym czasie nie będzie można jej już użyć do zakupów. Informacja znajduje się na kopercie w której wydawana jest karta podarunkowa.

Odbiór zamówienia z placówki Super-Pharm, dostawa kurierska


Jak długo przesyłka będzie dostępna do odbioru w wybranej placówce Super-Pharm?

Przesyłka jest dostępna do odbioru przez 7 dni od daty dostarczenia do sklepu. W międzyczasie wysyłamy mail z przypomnieniem o odbiorze. Po upływie 7 dni paczka jest odsyłana do sklepu internetowego, a Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zamówienie, za pośrednictwem Blue Media taką samą drogą jak było opłacone.

Jak szybko dostanę swoje zamówienie, gdy wybiorę odbiór osobisty w drogerii?

Zamówienia z odbiorem osobistym są realizowane zgodnie z harmonogramem dostaw dostępnym pod linkiem, kliknij tu  Jeżeli zamówione produkty są dostępne w wybranej do odbioru zamówienia drogerii, zamówienie może być skompletowane szybciej. O gotowości zamówienia do odbioru poinformujemy wiadomością SMS oraz email.

Nie mogę odebrać zamówienia z placówki Super-Pharm w terminie 7 dni. Czy mogę wydłużyć ten czas?

Tak, istnieje możliwość indywidualnego ustalenia późniejszego terminu odbioru w wybranej placówce. W tym celu prosimy o kontakt z wybranym sklepem, w którym przesyłka ma być odebrana, ale prosimy pamiętać, że musi to mieć miejsce przed upływem 7 dni od daty dostarczenia produktu do sklepu. Zaznaczamy jednak, że nie możemy zagwarantować, że w każdej sytuacji datę odbioru uda się przesunąć. Jeśli paczka zostanie zinwentaryzowana do zwrotu i odesłana do sklepu internetowego proces anulacji zamówienia i zwrotu pieniędzy nie możne być wstrzymany. Jedyną możliwością, z której można wówczas skorzystać, jest ponowne złożenie zamówienia.

Czy ktoś inny może odebrać za mnie paczkę w sklepie stacjonarnym Super-Pharm?

Tak, jest to możliwe. Osoba odbierająca przesyłkę powinna podać Twoje dane (imię i nazwisko) oraz unikalny kod zamówienia, który otrzymujesz od nas drogą mailową. Pamiętaj, że bez tego kodu nie ma możliwości odebrania paczki w sklepie stacjonarnym.

Zamówienie z dostawą Inpost nie zostało odebrane z Paczkomatu/sklepu Żabka. Czy może zostać wysłane ponownie?

Niestety nie. Takie zamówienie wróci na magazyn i zostanie rozliczone zwrotem pieniędzy taką samą drogą jak zostało opłacone za pośrednictwem Blue Media. Zapraszamy do ponownego złożenia zamówienia.

Zamówienie z dostawą kurierem nie zostało odebrane. Czy może zostać wysłane ponownie?

Tak, jednak tylko zamówienia opłacone z góry, nie na każdym etapie. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730. Zweryfikujemy możliwości i udzielimy wsparcia. Jeśli paczka zostanie zinwentaryzowana do zwrotu , proces anulacji zamówienia i zwrotu pieniędzy nie możne być wstrzymany. Jedyną możliwością, z której można wówczas skorzystać, jest ponowne złożenie zamówienia.

Przesyłka która dotarła jest uszkodzona, co mam zrobić?

Nawet najbezpieczniejsze przygotowanie przesyłki do transportu może nie być wystarczające i paczka może zostać uszkodzona w drodze. Są to sytuacje rzadkie, ale występują. Przed odbiorem paczki od kuriera lub przed zakończeniem odbioru paczki z Paczkomatu/sklepu Żabka prosimy jej się przyjrzeć. Jeżeli występują ślady naruszenia opakowania transportowego, zalania prosimy jej nie odbierać, ewentualnie zwrócić w Paczkomacie lub do pracownika Żabki wydającego przesyłkę jako reklamację. Podczas odbioru paczki wysłanej kurierem DHL lub Inpost po jej potwierdzeniu, można poprosić kuriera o zaczekanie w celu sprawdzenia zawartości. Rozbieżności lub uszkodzenia powinny zostać starannie opisane w protokole szkody wraz z kurierem. Każdą taką sytuację prosimy zgłosić kontaktując się z Infolinią telefonicznie 222 730 730 lub mailowo, formularz kontaktowy. Pomożemy.

Zwrot lub wymiana towaru, reklamacja


Jaki jest termin na zwrot produktu kupionego w sklepie internetowym?

Termin na poinformowanie Super-Pharm o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia. Następnie towar powinien zostać odesłany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu zgłoszenia. 

Czy mogę zwrócić kupione online lub stacjonarnie lekarstwa?

Towar będący produktem leczniczym, wydawany z apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego w ramach wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych nie podlega zwrotowi.

Jak zwrócić produkt wysyłkowo?

Prosimy przygotować przesyłkę zwrotną. W przypadku nadania paczki przez firmę kurierską/Pocztę Polską, prosimy zadbać o zabezpieczenie towaru w wybranym przez siebie kartonie (np. folią bąbelkową, papierem), aby towar nie uległ zniszczeniu. Koszty związane z nadaniem paczki leżą po stronie Klienta

Proszę pamiętać o dołączeniu do środka wypełnionego formularza zwrotu (dokument dostępny tutaj) lub wypełnieniu go online po zalogowaniu się na swoje konto. Numer zwrotu z formularza online prosimy dopisać w widocznym miejscu.

Adres do nadania paczki ze zwrotem:

Super-Pharm

ul. Aleja 20-lecia 23

96-515 Teresin

Szczegóły są opisane na stronie, kliknij tu.

Jak zwrócić produkt dostarczając go do dowolnej drogerii?

Prosimy przygotować produkt do zwrotu na zasadzie produktu wysyłanego tj. zapakować i zabezpieczyć produkt oraz dołączyć formularz zwrotu (dokument dostępny tutaj)  lub wypełnić zwrot online.  Gdyby jednak zaistniały problemy z należytym przygotowaniem przesyłki, proszę się nie denerwować. Wystarczy przynieść produkt do zwrotu do sklepu stacjonarnego Super-Pharm, gdzie nasz personel odpowiednio go zapakuje i przekaże na magazyn.

Szczegóły są opisane na stronie, kliknij tu.

Czy można otrzymać zwrot gotówki za zakupy online w sklepie stacjonarnym Super-Pharm?

Nie ma takiej możliwości. Zwrot pieniędzy następuje w ten sam sposób, w jaki została zrealizowana płatność za pośrednictwem Blue Media. Do zamówień wysłanych „za pobraniem” poprosimy o dane do przelewu bankowego.

Jak szybko dokonywane jest rozliczenie za zwrócone zamówienie?

Z chwilą dotarcia odesłanej/dostarczonej przesyłki do sklepu Internetowego - zwrot pieniędzy będzie dokonany maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zapewniamy, że staramy się, by realizacja tego procesu odbyła się jak najszybciej.

Czy można wymienić produkt kupiony w sklepie internetowym?

Operacja wymiany towaru nie jest możliwa. Oczywiście Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zapraszamy następnie do złożenia nowego zamówienia, nie jest ono łączone ze zwrotem.

Czy możliwy jest zwrot produktu kupionego stacjonarnie?

Tak, zwrot jest możliwy. Zwrot jest możliwy tylko w placówce w której był kupiony produkt. Czas na zwrot produktu kupionego stacjonarnie to 30 dni kalendarzowych od daty sprzedaży. Zwrócony produkt rozliczany jest tylko w postaci karty podarunkowej. Szczegóły takiego zwrotu są opisane na naszej stronie, kliknij tu.

Chcę zwrócić lub wymienić na inny, produkt kupiony w Super-Pharm, niestety nie mam paragonu. Czy mogę go zwrócić?

Prosimy zgłosić się do najbliższego sklepu i pokazać kartę LifeStyle. Jeżeli zakup był wykonany przy użyciu karty LifeStyle, do zwrotu lub wymiany nie musisz posiadać oryginału paragonu zakupu.

Jak złożyć reklamację na produkt kupiony w sklepie internetowym?

Reklamację można składać w dowolnej formie. Preferujemy kontakt mailowy, formularz kontaktowy lub telefoniczny z Infolinią 222 730 730. Po jej zgłoszeniu zapoznamy się ze szczegółami i pokierujemy dalej sprawą tak, aby szybko i sprawnie ją zakończyć. Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się na naszej stronie, kliknij tu.

Jak złożyć reklamację na produkt kupiony w sklepie stacjonarnym?

Prosimy udać się do drogerii wraz z paragonem w której był kupiony produkt. Personel pokwituje przyjęcie reklamacji i będzie informował jak tylko się zakończy.

Chcę anulować zamówienie, jak to zrobić?

W sprawie anulacji zamówienia prosimy o kontakt z Infolinią 222 730 730 lub formularz kontaktowy. W zależności od statusu zamówienia i postępu jego realizacji będziemy je anulować lub zawracać z drogerii lub od kuriera. Zwrot środków za zamówienie anulowane następuje po tym jak powróci na nasz magazyn i jest wykonywane w taki sam sposób jak nastąpiła płatność.