Często zadawane pytania

Dlaczego ceny w sklepie internetowym Super-Pharm różnią się od cen w sklepie stacjonarnym? Czy możliwe są różnice w cenie pomiędzy Internetem i ofertą ze sklepu stacjonarnego?

Sprzedaż internetowa ma tę zaletę, że jej prowadzenie nie jest obarczone tak wysokimi kosztami jak prowadzenie sklepu stacjonarnego. M.in. dlatego możemy zaproponować Naszym Klientom niższe ceny. I taka sytuacja ma miejsce w naszej ofercie online. Jednocześnie gwarantujemy i zapewniamy, że oferujemy wyłącznie oryginalne i pełnowartościowe produkty pochodzące od certyfikowanych dystrybutorów.

Czy można wymienić produkt ze sklepu internetowego w sklepie stacjonarnym Super-Pharm?

Perfumeria internetowa Super-Pharm jest niezależnym, odrębnym sklepem względem placówek stacjonarnych Super-Pharm. Dlatego w celu dokonania zwrotu produktu konieczne jest jego odesłanie na adres sklepu internetowego. Istnieje możliwość zwrotu produkt za pośrednictwem sklepu stacjonarnego, co gwarantuje, że zostanie on szybko i bezpiecznie dostarczony do magazynu centralnego. Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego wymiany produktu można dokonać wyłącznie odsyłając go bezpośrednio do magazynu centralnego. Opcjonalnie można kupić perfumy w sklepie stacjonarnym, a na podstawie zwrotu produktu do perfumerii internetowej otrzymać zwrot pieniędzy na konto bankowe/kartę kredytową. W tym wypadku prosimy zwrócić uwagę, że ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym mogą się różnić.

Czy można otrzymać zwrot gotówki za zakupy online w sklepie stacjonarnym Super-Pharm?

Zgodnie z polityką zwrotów sklepu internetowego Super-Pharm, reklamacje i zwroty są rozpatrywane drogą elektroniczną. W tym celu należy nadać paczkę do Magazynu Centralnego lub nadać zwrot/reklamację za pośrednictwem dowolnej placówki Super-Pharm. Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ten sam sposób, w jaki została zrealizowana płatność: przelew na konto bankowe lub na kartę kredytową.

Czy perfumy w ofercie są oryginalne?

Wszystkie produkty dostępne w ofercie Super-Pharm są wyłącznie oryginalne i pełnowartościowe. Współpracujemy tylko z certyfikowanymi dystrybutorami, co zapewnia gwarancję oryginalności sprzedawanych przez nas kosmetyków.

Czy perfumeria internetowa Super-Pharm doradza w zakupie perfum, w jaki sposób można uzyskać poradę?

Oczywiście. Nasz zespół doradców służy pomocą Klientom i jest przeszkolony w indywidualnym doradztwie tak, by optymalnie dobrać poszukiwane przez Klienta perfumy. W pierwszej kolejności badamy preferencje zapachowe i kategorie perfum, które są tymi ulubionymi. Rekomendujemy wybrany zapach, kierując się informacjami uzyskanymi od Klienta i zestawiając je z właściwościami dostępnych w ofercie perfum. Opisując zapachy kierujemy się oficjalnie dostępnymi informacjami o ich składzie i budowie. Są to informacje przygotowywane przez ekspertów producenta danej marki.

Nasz zespół doradców jest do dyspozycji na naszym czacie online codziennie w godzinach od 8:00-21:00 w dni robocze oraz w soboty i niedziele od 9:00 - 15:00.

Czy perfumeria internetowa Super-Pharm oferuje pakowanie perfum na prezent?

Oczywiście. Do każdego zamówienia istnieje możliwość dobrania atrakcyjnego pudełka prezentowego. Nasze opakowania, dzięki wysokiej jakości i eleganckiemu design, cieszą się uznaniem naszych Klientów. Opakowania prezentowe są również dostępne w ofercie sklepów stacjonarnych w okresie okołoświątecznym.

Czy dodanie produktu do koszyka w sklepie internetowym oznacza rezerwacje i że na pewno go dostanę?

Fakt dodania produktu do koszyka nie stanowi o jego rezerwacji. Potwierdzenie realizacji zamówienia jest wysyłane w postaci informacji mailowej na wskazany przez Klienta, podczas składania zamówienia, adres mail i następuje w chwili, gdy zamówienie jest opłacone, a następnie skompletowane i przekazane do doręczenia.

Czy ktoś inny może odebrać za mnie paczkę w sklepie stacjonarnym Super-Pharm?

Tak, jest to możliwe. Osoba odbierająca przesyłkę powinna podać Twoje dane (imię i nazwisko) oraz unikalny kod zamówienia, który otrzymujesz od nas drogą mailową. Pamiętaj, że bez tego kodu nie ma możliwości odebrania paczki w sklepie stacjonarnym.

Jak długo przesyłka będzie dostępna do odbioru w wybranej w zamówieniu placówce Super-Pharm?

Przesyłka jest dostępna do odbioru przez 7 dni od daty dostarczenia do sklepu. W 3 i 5 dniu po przyjęciu paczki do sklepu wysyłamy mail z przypomnieniem o odbiorze. Po upływie 7 dni paczka jest odsyłana do sklepu internetowego, a Klient otrzymuje zwrot pieniędzy za zamówienie na konto bankowe lub kartę kredytową. Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia późniejszego terminu odbioru w wybranej placówce. W tym celu prosimy o kontakt z wybranym sklepem, w którym przesyłka ma być odebrana, ale prosimy pamiętać, że musi to mieć miejsce przed upływem 7 dni od daty dostarczenia produktu do sklepu. Zaznaczamy jednak, że nie możemy zagwarantować, że w każdej sytuacji datę odbioru uda się przesunąć. Jeśli paczka zostanie zinwentaryzowana do zwrotu i odesłana do sklepu internetowego proces anulacji zamówienia i zwrotu pieniędzy nie możne być wstrzymany. Jedyną możliwością, z której można wówczas skorzystać, jest ponowne złożenie zamówienia.

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę przesyłki ?

Szacowany harmonogram dostaw zamówień internetowych
Dzień złożenia zamówieniaGodzina złożenia zamówieniaOdbiór w sklepie
(w godzinach otwarcia)
Dostawa DHL
Poniedziałek do 12:30 Środa Wtorek
Wtorek do 12:30 Czwartek Środa
Środa do 12:30 Piątek Czwartek
Czwartek do 12.30 Poniedziałek Piątek
Piątek do 12:30 Poniedziałek Poniedziałek
Sobota do 12:30 Wtorek Wtorek
Niedziela cały dzień Wtorek Wtorek

Jakie są dostępne opcje płatności i honorowane karty kredytowe w sklepie internetowym Super-Pharm?

Za bezpieczeństwo transakcji w naszym Sklepie Internetowym odpowiada nasz partner - Przelewy24. Dostępne są następujące opcje płatności:

Środki są pobierane z konta niezwłocznie po zatwierdzeniu transakcji przez Klienta. Honorujemy płatności kartami kredytowymi VISA i MASTERCARD.

Czy za zakupy online doliczane są punkty LifeStyle ?

Oczywiście. Aby punkty LifeStyle doliczały się prawidłowo, należy na etapie rejestracji konta w naszym sklepie internetowym wskazać numer karty LifeStyle, znajdujący się na rewersie karty (tuż pod kodem kreskowym). Proszę pamiętać, że nie ma możliwości wstecznego doliczenia punktów, dlatego rekomendujemy, by uzupełnić informacje o swoim koncie LifeStyle jak najszybciej. Dzięki temu będzie możliwe korzystanie z naliczania punktów LifeStyle już od pierwszych zakupów online.

Czy oferty LifeStyle, specjalne promocje, promocje folderowe, akcje promocyjne obowiązujące w sklepie stacjonarnym obowiązują w sklepie Internetowym Super-Pharm?

Oferta sklepu internetowego jest niezależna od ofert obowiązujących w sklepach stacjonarnych Super-Pharm. Na stronie sklepu internetowego obowiązują inne promocje. Serdecznie zapraszamy do ich śledzenia na bieżąco.

Jak szybko dokonywany jest zwrot pieniędzy za oddane zamówienie?

Z chwilą dotarcia odesłanej przesyłki do sklepu Internetowego - zwrot pieniędzy będzie dokonany maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zapewniamy, że staramy się, by realizacja tego procesu odbyła się niezwłocznie i jak najszybciej.

Czy uzyskam fakturę za zakupy w sklepie internetowym?

Oczywiście. W momencie składania zamówienia, przy wypełnianiu danych należy również uzupełnić pole NIP oraz nazwę podmiotu.

Jak można skorygować błędnie podane dane (mail, dane personalne)?

Błędny adres mailowy lub inne dane można zweryfikować kontaktując się z naszą infolinią : 801543300

Nie pamiętam hasła do mojego konta - co zrobić?

Jeśli wpisywane hasło jest nieprawidłowe, wystarczy wybrać opcję „Zaloguj się”, a dalej opcję „Nie pamiętam hasła”. Na wskazany adres mail (taki sam, jaki był podany w procesie rejestracji konta), zostanie wysłane nowe hasło. Proszę pamiętać, by samodzielnie zmienić je na nowe. Jeśli hasło nie zostało zmienione - skontaktuj się z naszą Infolinią

Jak dokonać zwrotu zamówienia - Instrukcja postępowania

Dokonując zwrotu przesyłki prosimy o właściwe jej przygotowanie.

  • W przypadku nadania paczki przez firmę kurierską/Pocztę Polską, prosimy zadbać o zabezpieczenie towaru w wybranym przez siebie kartonie (np. folią bąbelkową, papierem), aby towar nie uległ zniszczeniu.

  • Proszę pamiętać o dołączeniu do środka wypełnionego formularza zwrotu (dokument dostępny na stronie sklepu internetowego) lub wypełnieniu go online

  • Zamówienie kuriera i nadanie paczki na adres:
    Super-Pharm
    DSV Solutions Sp. z o.o.
    ul. Aleja 20-lecia 23
    96-515 Teresin

    UWAGA: Informujemy, że koszty związane z nadaniem paczki leżą po stronie Klienta

Jeśli postanowisz zwrócić towar za pośrednictwem dowolnego sklepu stacjonarnego, rekomendujemy, by przygotować paczkę do wysyłki zgodnie z powyższą instrukcją. Gdyby jednak zaistniały problemy z należytym przygotowaniem przesyłki - proszę się nie denerwować. Wystarczy przynieść produkt do zwrotu do sklepu stacjonarnego Super-Pharm, gdzie nasz personel odpowiednio go zapakuje i wyśle do sklepu Internetowego Super-Pharm.