Składanie zamówienia, konto
Klienta w sklepie
Jaki jest czas oczekiwania na dostawę przesyłki?
Czas oczekiwania na przesyłkę szacujemy wg raportu doręczeń. Dostawa paczki odbywa się zazwyczaj w terminie 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia. Dostawa jest zależna od wielu czynników i nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy w tych terminach. Szacowane terminy dostaw przedstawiamy na naszej stronie, kliknij tu.
Czy można złożyć zamówienie przez telefon?
Zamówienie można złożyć tylko przez stronę internetową, nie ma możliwości złożenia zamówienia przez telefon. Oczywiście jeżeli potrzebna jest pomoc, zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią 222 730 730, pomożemy.
Czy produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym i w
jakiej cenie?
Każda karta produktu daje możliwość sprawdzenia dostępności towaru w wybranej drogerii. Wystarczy kliknąć w link „Sprawdź dostępność w sklepach” i wybrać drogerię.
Jaką firmą kurierską wysyłane są paczki?
Przesyłka może być wysłana na wskazany adres firmą kurierską DHL lub kurierem Inpost. Firma jest wybierana losowo podczas realizacji zamówienia. Dla zamówień z Apteki istnieje możliwość wyboru kuriera UPS Poltraf, który zapewnia odpowiednie warunki przewozu leków. Czas dostawy jest taki sam. Inną możliwością jest dostawa do paczkomatów firmy Inpost. Szczegóły dostawy opisaliśmy tutaj, kliknij tu.
Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?
Oczywiście, odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w każdej drogerii i aptece. Koszty odbioru osobistego opisaliśmy na naszej stronie, kliknij tu.
Czy karta apteczna PZU jest honorowana w
Super-Pharm?
Tak, karta apteczna PZU jest honorowana, jednak tylko w aptekach stacjonarnych Super-Pharm.
Mam dodane produkty do koszyka, ale nie mam
widocznego odbioru osobistego, dlaczego?
Zweryfikuj, czy w koszyku nie masz dodanych produktów drogeryjnych i aptecznych (te między ceną a nazwą nie będą miały nazwy kategorii do jakiej należą). Takie zamówienie nie jest możliwe do realizacji z odbiorem osobistym. Istnieje możliwość wysyłki kurierem, otrzymasz wtedy dwie przesyłki, jedną z produktami z drogerii online, drugą z apteki.
Jaka jest data ważności produktu?
Niestety nie mamy wglądu do informacji dotyczących dat ważności produktów, ponieważ zamówienia są kompletowane w różnych magazynach na terenie kraju, a daty mogą się od siebie różnić. Jednocześnie zapewniamy, że są to produkty pełnowartościowe, które bezpiecznie można stosować.
Dlaczego mogę dodać maksymalnie 6 sztuk danego
produktu do koszyka?
Informujemy o tym również w regulaminie sklepu. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej, dlatego wprowadzone zostało takie ograniczenie. W przypadku chęci złożenia zamówienia na większą ilość produktów prosimy o kontakt z Infolinią poprzez formularz kontaktowy.
Czy dodanie produktu do koszyka w sklepie
internetowym oznacza rezerwacje i że na pewno go dostanę?
Fakt dodania produktu do koszyka nie jest rezerwacją produktu. Nie jest również rezerwacją ceny produktu, ta może zmienić się nawet kilka razy w ciągu dnia. Dopiero przejście przez proces zamówienia, potwierdzenie i zaakceptowanie regulaminu sklepu uruchamia jego realizację, potwierdza cenę i ewentualnie obowiązujące promocje.
Czy uzyskam fakturę za zakupy w sklepie
internetowym?
Oczywiście. W momencie składania zamówienia, przy wypełnianiu danych należy również uzupełnić pole NIP oraz nazwę podmiotu. Dla zamówienia na produkty z drogerii i apteki zostaną wystawione dwie osobne faktury z podziałem na produkty drogeryjne i apteczne.
Nie pamiętam hasła do mojego konta - co zrobić?
Wystarczy wybrać opcję „Zaloguj się”, a dalej opcję „Nie pamiętam hasła”. Na wskazany adres e-mail (taki sam, jaki był podany w procesie rejestracji konta), zostanie wysłane nowe hasło. W przypadku problemów prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730.
Czy mogę skorygować błędne dane po złożeniu
zamówienia?
Wszystko zależy od aktualnego postępu złożonego zamówienia. Nie na każdym etapie modyfikacje są możliwe. Prosimy o kontakt z naszą Infolinią 222 730 730. Sprawdzimy możliwości i udzielimy wsparcia.
Czy mogę dodać lub usunąć produkty z zamówienia,
które już zostało złożone?
Niestety taka możliwość nie istnieje. Po złożeniu zamówienia i wygenerowaniu jego numeru modyfikacje produktowe oraz ilości nie są możliwe.
Dlaczego zamówienie nie jest widoczne w panelu
''Moje zamówienia''?
Aby zamówienie było widoczne na koncie, należy złożyć je jako użytkownik zalogowany do sklepu online. Jeśli zamówienie zostało złożone jako użytkownik niezalogowany, po zalogowaniu się bądź utworzeniu konta nie będzie widoczne w panelu. Dla takich zamówień zmiana statusu podczas realizacji będzie notyfikowana wiadomością email.
Jak połączyć kartę klubu Super-Pharm z kontem w sklepie
internetowym?
Aby połączyć kartę z kontem należy zalogować się przez maila do sklepu online, a następnie wybrać opcje ‘’Moje konto’’ , i wejść zakładkę ''Zarządzaj kartą klubu Super-Pharm’’. Konta zostaną połączone.