Marka: EZPZ

Marka EZPZ została założona w Stanach Zjednoczonych przez Lindsey Laurain, mamę trójki chłopców. Tworzą ją członkowie jej rodziny oraz grupa wieloletnich przyjaciół. Motto marki brzmi: „mniej bałaganu, więcej frajdy”, a samo EZPZ („easy peasy”) oznacza „bułka z masłem”. Odzwierciedla ono ideę twórczyni tych innowacyjnych produktów, wspierających naukę samodzielnego jedzenia dla dzieci, a jednocześnie ułatwiających życie rodzicom. Wszystkie modele silikonowych mat są testowane nie tylko przez niezależne, przyznające certyfikaty firmy, ale również przez prawdziwe rodziny. Ponadto marka promuje samodzielność dzieci, zarówno podczas jedzenia, jak i zabawy, wpajanie zdrowych nawyków żywieniowych i rozwój zdolności motorycznych. Współpracuje też m.in. z lekarzami, terapeutami mowy czy specjalistami od żywienia dzieci neutrotypowych i niepełnosprawnych. Produkty EZPZ otrzymały szereg nagród, np. za pomysłowość i design, ale także za uczciwy i odpowiedzialny sposób prowadzenia biznesu.