REGULAMIN AKCJI „Przedłużenie ważności punktów”

(dalej: „Akcja”)

  1. Zasady ogólne
  • Organizatorem Akcji jest Super-Pharm Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 39 (02-672 Warszawa), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000083512 (zwana dalej „Super-Pharm” lub „Organizatorem”).
  • Akcja ma na celu uatrakcyjnienie zakupów w punktach sprzedaży Organizatora.
  • Akcja polega na przedłużeniu ważności punktów LifeStyle zgromadzonych w dniach 17.10-31.12.2019 i możliwości ich wykorzystania do 31.12.2020 (dalej: Punkty).
  • Akcja obowiązuje we wszystkich drogeriach Super-Pharm oraz w salonach optycznych działających pod marką „Super-Pharm” na terenie Polski. Akcja nie obowiązuje w e-drogerii na stronie internetowej superpharm.pl oraz w aptekach Super-Pharm.
  • Niniejszy regulamin obowiązuje do dnia 31 grudnia 2020 r. Punkty przyznane w dniach 17.10-31.12.2019 i niewykorzystane do 31.12.2020 wygasną i nie będzie możliwe wykorzystanie ich w przyszłości.

 

  1. Warunki uczestnictwa w Akcji
  • Udział w akcji mogą wziąć wyłącznie osoby będące członkami Klubu LifeStyle (dalej: „Klub”), które posiadają Punkty przyznane w dniach 17.10-31.12.2019 r. i nie wykorzystały tych Punktów zgodnie z 5 Regulaminu Klubu LifeStyle („Uczestnik”).
  • Uczestnik ma możliwość wykorzystania Punktów na kilka sposobów:

1) wymieniając Punkty na nagrody bez dopłaty;

2) wymieniając Punkty na nagrody z dopłatą;

3) rezygnując z wymiany Punktów na nagrody w celu dokonania przez Organizatora darowizny na rzecz organizacji pożytku publicznego (dalej: „Organizacja”). Lista Organizacji jest dostępna na stronie internetowej Klubu oraz w aplikacji mobilnej Super-Pharm.

  • Lista nagród możliwych do zdobycia bez dopłaty, wskazująca liczbę Punktów koniecznych do odbioru danej nagrody, dostępna jest na stronie internetowej Klubu i w aplikacji mobilnej Super-Pharm.
  • Lista nagród możliwych do zdobycia z dopłatą, wskazująca liczbę Punktów, koniecznych do zdobycia danej nagrody oraz kwotę, którą należy dopłacić, dostępna jest na stronie internetowej Klubu i w aplikacji mobilnej Super-Pharm.
  • Zmiana list wskazanych powyżej odbywa się poprzez zamieszczenie nowej listy na stronie internetowej Klubu oraz w aplikacji mobilnej Super-Pharm i nie stanowi zmiany Regulaminu.
  • W celu odebrania nagrody, członek Klubu powinien zgłosić się do kasy w drogerii/salonie optycznym z wybraną nagrodą, okazać Kartę oraz ważny dokument tożsamości. W przypadku nagród możliwych do odebrania z dopłatą, członek Klubu zobowiązany jest uiścić odpowiednią kwotę. Odbiór nagród nie jest możliwy podczas zakupów w e-drogerii na stronie internetowej superpharm.pl.
  • W chwili odbioru nagrody lub złożenia oświadczenia o rezygnacji, o której mowa w ust. 2 pkt 3 powyżej, odpowiednia liczba Punktów zostaje automatycznie odjęta z konta Uczestnika.
  • Punkty wykorzystywane są zgodnie z kolejnością ich uzyskania, tzn. Punkty uzyskane najwcześniej wykorzystywane są w pierwszej kolejności.
  • Przeniesienie Punktów na inną osobę nie jest możliwe.
  • Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze.
  • W przypadku zwrotu nagrody, o której mowa w ust. 2 pkt. 2 powyżej, istnieje możliwość przywrócenia Punktów zużytych do jej zdobycia. Zwrot Punktów w tym trybie nie następuje automatycznie. W celu otrzymania zwrotu Punktów, Uczestnik powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.
  • Zwrot nagrody, o której mowa w ust. 2 pkt 1 powyżej nie jest możliwy. Punkty wykorzystane w celu zdobycia ww. nagrody nie podlegają zwrotowi.
  • Punkty przekazane na rzecz Organizacji w trybie wskazanym w ust. 2 pkt. 3 powyżej nie podlegają zwrotowi.
  • W przypadku braku Karty LifeStyle, należy zgłosić się do pracownika drogerii/salonu optycznego w celu wyrobienia duplikatu Karty. Nie jest możliwe wzięcie udziału w Akcji bez okazania Karty lub jej duplikatu.
  • W przypadku braku wymaganej liczby Punktów, obowiązuje cena regularna produktu.
  • W czasie trwania Akcji nie ma możliwości skorzystania z formularza Promocyjnej Ceny Gwarantowanej (PCG).

 

 

  1. Reklamacje
  • Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji związanej z Akcją w trakcie jej trwania oraz w okresie 7 dni od dnia jej zakończenia.
  • Reklamację można zgłosić telefonicznie na numer 222 730 730 lub w formie wiadomości e-mail na adres bok@superpharm.pl.
  • Reklamacje niewymagające uzupełnienia rozpatrywane są w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania. O sposobie ich rozpatrzenia Organizator poinformuje składającego reklamację za pośrednictwem środka komunikacji jaki został wykorzystany do jej zgłoszenia.
  • W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji Organizator niezwłocznie, w żadnym wypadku nie później jednak niż przed upływem 14 dni od dnia jej złożenia, powiadomi o tym osobę składającą reklamację. W takim wypadku termin, o którym mowa w pkt. 3 powyżej liczony jest od dnia złożenia uzupełnionej reklamacji.
  • Informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są pod adresem https://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

 

  1. Postanowienia końcowe
  • Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w przebiegu Akcji spowodowane zdarzeniami, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w każdym czasie, w drodze publikacji na stronie internetowej www.superpharm.pl. Zmiana Regulaminu obowiązuje od chwili jej publikacji lub w innym terminie określonym przez Organizatora.