NUXE

Dermokosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy oraz ciała. 

CERAVE

Dermokosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy oraz ciała.

ALLNUTRITION

Suplementy dla mężczyzn i kobiet

MEDIHEAL

Koreańskie maski w płachcie.

INSTITUT ESTHEDERM

Dermokosmetyki do oczyszczniania i pielęgnacji twarzy.

SOLGAR

Suplementy diety.

WATERWIPES

Chusteczki nawilżane

BIODERMA

Dermokosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy oraz ciała.

VICHY, LA ROCHE POSAY

Dermokosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów.

L’ORÉAL PARIS Casting Créme Gloss, Excellence Crème, Préférence

Kosmetyki do koloryzacji włosów.

MUSTELA

Dermokosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy oraz ciała.

MAYBELLINE NY, NYX PM, L'OREAL

Kosmetyki do makijażu.

VIANEK

Kosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy oraz ciała.

 

MIXA. GARNIER, L’ORÉAL PARIS

Kosmetyki do oczyszczania i pielęgnacji twarzy.

Promocje obowiązują z kartą Klubowicza. Oferta ważna od 08.02.2024 do 14.02.2023 r. lub do wyczerpania zapasów.
Promocja nie dotyczy gotowych zestawów, opakowań promocyjnych, produktów specjalnych o powiększonej pojemności, duopaków, miniproduktów oraz produktów do opalania i po opalaniu. Promocje nie łączą się.

Cześć!

Witamy na stronie Dni Klubu Super-Pharm (dawniej Klubu LifeStyle). Znajdziesz tu informacje o wielu korzyściach, jakie daje uczestnictwo w naszym Klubie. Są to, między innymi:

  • specjalne oferty promocyjne
  • kupony z rabatami w aplikacji mobilnej do realizacji w drogeriach stacjonarnych
  • zbieranie punktów za dokonane zakupy, które można wymieniać na nagrody albo przekazać na organizacje charytatywne.

Podczas Dni Klubu Super-Pharm możesz cieszyć się rabatami aż do -50% na całe marki kosmetyków i dermokosmetyków, a perfumy kupisz nawet do 60% taniej!

Dni Klubu Super-Pharm odbywają się kilka razy w roku i trwają tydzień lub kilka dni. Przeważnie są podzielone na dwa etapy, w których są przygotowane specjalne promocje na poszczególne marki. Szczegółowa oferta jest dostępna na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej Super-Pharm (sprawdź koniecznie, bo cały czas ją udoskonalamy) oraz w gazetkach dostępnych w drogeriach. Doskonałym źródłem wiedzy na temat aktualności dotyczących Dni Klubu Super-Pharm są także nasze media społecznościowe.

Przekonaj się, że warto być Członkiem Klubu Super-Pharm i korzystaj z promocji na produkty dostępne zarówno w drogerii internetowej, jak i w sklepach stacjonarnych podczas Dni Klubu Super-Pharm.

 

 

Klub Super-Pharm FAQ

Jak mogę zarejestrować się do Klubu Super-Pharm?

Do Klubu Super-Pharm możesz zarejestrować się w aplikacji mobilnej Super-Pharm lub na stronie www.superpharm.pl/klub, gdzie otrzymasz wirtualną kartę. Jeśli jednak wolisz tradycyjne rozwiązania, to rejestracja może odbyć się również w drogerii stacjonarnej podczas robienia zakupów.

Czy muszę okazywać przy kasie kartę Klubowicza, żeby skorzystać z promocji?

Jeśli nie masz przy sobie karty Klubowicza (w wersji wirtualnej w aplikacji mobilnej lub plastikowej), ale jesteś zarejestrowana/y w Klubie, wystarczy, że podasz przy kasie swój numer telefonu podany podczas rejestracji.

Jak mogę połączyć swoje konto klubu Super-Pharm z kontem w drogerii internetowej www.superpharm.pl?

Na stronie www.superpharm możesz mieć dwa rodzaje kont: konto w drogerii internetowej (bez karty Super-Pharm) i konto w Klubie Super-Pharm. Aby korzystać ze wszystkich benefitów i otrzymywać punkty za zakupy w drogerii internetowej, oba konta muszą być połączone. W celu sprawdzenia, czy Twoje konta są połączone, zaloguj się na konto Klubu Super-Pharm i wejdź w ustawienia konta „Karta Super-Pharm”. Jeśli widzisz opcję „Odłącz kartę od tego konta”, oznacza to, że konta są połączone. W innym przypadku wybierz opcję „Połącz kartę z tym kontem” i korzystaj ze wszystkich korzyści jakie przygotowali specjalnie dla Ciebie eksperci z Super-Pharm.

Jak mogę zbierać punkty w Klubie Super-Pharm?

Za każdą wydaną złotówkę w drogeriach stacjonarnych, drogerii internetowej na www.superpham.pl oraz w aplikacji mobilnej otrzymasz 1 punkt w Klubie Super-Pharm.
Po wydaniu min. 750 zł  od momentu osiągnięcia tej kwoty w ciągu 12 miesięcy będziesz otrzymywać aż 2 punkty za każdą wydaną złotówkę. Wystarczy, że przy kasie pokażesz swoją kartę Super-Pharm lub zrobisz zakupy online z konta klubu Super-Pharm, a punkty naliczą się automatycznie. Punkty za zakupy w drogeriach stacjonarnych zostaną dodane od razu po dokonaniu zakupów. Natomiast za zakupy na superpharm.pl do dwóch dni po dokonaniu transakcji.

Jak długo ważne są punkty przyznawane za zakupy dla posiadaczy karty Klubu Super- Pharm?

Punkty są ważne przez 365 dni od daty ich uzyskania.

Jak mogę sprawdzić, ile mam punktów w Klubie Super-Pharm?

Masz kilka sposobów, aby sprawdzić zebraną liczbę punktów na swoim koncie Klubowicza:

  • logując się w aplikacji mobilnej w ustawieniach konta
  • logując się na swoje konto Klubu Super-Pharm na superpharm.pl/klub
  • na paragonie fiskalnym, po każdej transakcji na dole paragonu znajdziesz informację o aktualnym saldzie punktów na swoim koncie
  • na czytniku cen w sklepach Super-Pharm, po zeskanowaniu swojej karty Klubowicza

Jak mogę wykorzystać punkty w Klubie?

Za punkty możesz odebrać nagrodę w sklepie stacjonarnym lub przekazać je na wybraną organizację charytatywną.

Gdzie mogę sprawdzić dostępne nagrody za zakupy członka Klubu Super-Pharm?

Informacje o dostępnych nagrodach znajdziesz w aplikacji mobilnej Super-Pharm oraz stronie www.superpharm.pl/klub/offers lub u pracowników drogerii. Nagrodę możesz odebrać już od momenty uzyskania 50 punktów w najbliższej drogerii stacjonarnej Super-Pharm. Niestety nie ma możliwości odebrania nagrody online.

Jak odebrać Nagrodę za zebrane punkty na karcie Klubu Super-Pharm?

Odwiedź jedną z naszych drogerii stacjonarnych i wybierz upragnioną nagrodę. Przy kasie powiedz pracownikowi, że chcesz odebrać wybrany produkt, jako nagrodę. W celu odebrania nagrody sprzedawca poprosi Cię o okazanie karty. Niestety w tym wypadku nie ma możliwości odebrania nagrody wyłącznie po numerze telefonu. Ważne żebyś miał/a przy sobie plastikową kartę Klubu Super-Pharm albo wirtualną wersję z aplikacji mobilnej na telefonie.

Czy mogę skorzystać z kuponów dostępnych w ramach Dni Klubu Super-Pharm online?

Nie, kupony dostępne w Dni Klubu Super-Pharm można wykorzystać wyłącznie w drogeriach stacjonarnych.

Czy punkty mogę wymienić na gotówkę?

Punktów nie można wymienić na pieniądze, ale wyłącznie na bardzo atrakcyjne nagrody.

Chcę zwrócić lub wymienić na inny produkt kupiony w Super-Pharm, niestety nie mam paragonu. Czy mogę go zwrócić?

Zgłoś się do najbliższego sklepu i okaż kartę Klubu Super-Pharm. Jeżeli zakup był wykonany przy użyciu karty Klubowicza, do zwrotu lub wymiany nie musisz posiadać oryginału paragonu zakupu. Wystarczy zakupiony produkt w nienaruszonym stanie oraz wirtualny paragon dostępny na Twoim koncie Klubu Super-Pharm.

VICHY

Marka została założona w roku 1931 przez dermatologa Prospera Hallera. Był on wizjonerem, chcącym stworzyć receptury, które będą odpowiadać na wszystkie problemy skórne. Rozpoczął serię badań laboratoryjnych, które nieprzerwanie trwają do dzisiaj i oprócz jednego charakterystycznego składnika, są drugim wyróżnikiem marki Vichy. Tym składnikiem jest woda termalna, od której nazwę przejęła marka. Słynie ona z bogactwa 15 składników mineralnych, które są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów biologicznych w skórze. W laboratoriach Vichy pracują eksperci specjalizujący się w tych specyficznych procesach, poszukujący rozwiązań pozwalających na przywrócenie homeostazy w skórze. Wszystkie kosmetyki Vichy są rygorystycznie testowane i badane, nim zostaną wprowadzony na rynek.

LA ROCHE-POSAY

Laboratorium La Roche-Posay powstało ponad 40 lat temu we Francji. Marka rozpoczynała od produkcji kosmetyków specjalizujących się w problemach skóry atopowej, wrażliwej i trądzikowej. Z czasem zaczęła wykorzystywać wiedzę i doświadczenie swoich specjalistów do tworzenia produktów dla skóry suchej, przesuszonej, dojrzałej i dziecięcej. Kosmetyki La Roche-Posay, a szczególnie kremy do twarzy, cenione są przez dermatologów na całym świecie. Marka współpracuje na stałe z 25 tysiącami lekarzy tej specjalizacji, którzy prowadzą badania kliniczne wykorzystywane następnie do zrozumienia potrzeb pacjentów i tworzenia odpowiednich dla nich produktów. Woda termalna, która stanowi bazę każdego z kosmetyków marki, jest bogata w oligoelementy i składniki mineralne doskonale wpływające na naturalne procesy fizjologiczne skóry.

CERAVE

CeraVe to marka dermokosmetyków założona w 2005 roku, która powstała wskutek badań grupy dermatologów. Odkryli oni, że znaczna część problemów skórnych wynika z naruszenia bariery ochronnej naskórka. Jednym z założycieli firmy był Tom Allison, który do dziś pełni w niej kluczową funkcję. Aktualnie CeraVe należy do przedsiębiorstwa L'Oreal, a jej wyroby są dostępne w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Marka produkuje kosmetyki, które dostarczają do skóry trzy główne ceramidy (1, 3 i 6-II) i korzystają z technologii Multivesicular Emulsion. Polega ona na stopniowym uwalnianiu składników aktywnych przez całą dobę od aplikacji.

AA

Marka kosmetyków AA ma swój początek w 1982 roku, kiedy to w ramach struktur firmy Oceanic powstał pierwszy preparat spełniający dermatologiczne potrzeby skóry wrażliwej. Szybko zyskał na popularności, a przez charakterystyczny design opakowania nazwano go „pomarańczowym produktem”. Oceanic to polska firma rodzinna, założona przez Dorotę i Wojciecha Soszyńskich. To właśnie oni postanowili  wyprzedzić epokę i w latach, kiedy nie mówiło się jeszcze o alergenach i skórze wrażliwej, postawili na produkt, który zmienił postrzeganie codziennej pielęgnacji cery. Pierwszy krem AA powstał w nowoczesnym laboratorium w Trąbkach Małych koło Gdańska. Sama nazwa AA odnosi się do określenia Anty Alergiczny. W 2022 roku z okazji jubileuszu 40-lecia marka odświeżyła swoje logo, zmieniając je z „AA Allergy Tested” na „AA Sensitive Beauty Products”.

OILAN

Marka Oilan to producent dermokosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji i oczyszczania skóry szczególnie wrażliwej – niedojrzałej, u noworodków i dzieci do 3 lat, bardzo suchej, a także zmagającej się z problemami takimi jak atopowe zapalenie skóry, czy łuszczyca. Produkty Oillan: kremy, emolienty czy płyny do kąpieli zawierają kompleks składników aktywnych, który długotrwale nawilża i natłuszcza skórę, pozostawiając na niej delikatną warstwę ochronną. Dzięki temu kosmetyki Oilan zapewniają długotrwałą ulgę w przykrych dolegliwościach związanych z nadmierną suchością lub chorobami skóry.

UZDROVISCO

Polska marka powstała w 2022 roku dzięki kilku kobietom wcześniej związanym z rynkiem kosmetycznym. Połączone siły Moniki Spinek, Anny Bukowskiej, Wandy Roguszewskiej, Lidii Osińskiej, Małgorzaty Bystrzyckiej, Weroniki Spinek i Karoliny Brony dały życie nowym produktom kierowanym do kobiet ceniących kosmetyki naturalne. Firma trzyma się zasady: uzdrawiać wcale nie oznacza leczyć oraz zmieniać, ale przywracać to, co utracone.

NUXE

Marka znana z suchego olejku do ciała, twarzy i włosów, który dla wielu jest już klasycznym produktem, powstała z zamiłowania do roślin i ich właściwości leczniczych i pielęgnujących założycielki, wspieranej przez ojca, z zawodu farmaceutę. Poza olejkiem jednak, NUXE ma do zaoferowania całą gamę kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, opartej o rzadkie i luksusowe surowce, takie jak masło moringa, czy ekstrakt z jaśminu.

HAGI

Hagi to polski producent, który zajmuje się tworzeniem naturalnych kosmetyków i świec pod szyldem Hagi Cosmetics. Pomysł założenia firmy długo dojrzewał w głowie Hanny Kurcińskiej – kosmetolożki oraz chemiczki. Idea stworzenia marki produkującej kosmetyki naturalne zrodziła się w jej głowie już w latach 90. Jednak w tamtym czasie trudno było pozyskać „zielone” surowce, a polski rynek nie był zbyt przychylny takim innowacjom. Pierwsze produkty Hagi stworzyły Hanna wraz z córkami podczas wspólnej pracy laboratoryjnej i eksperymentów. Obecnie naturalne produkty tej marki opracowuje cały zespół technologów, chemików czy specjalistów ds. jakości, zapachów oraz bezpieczeństwa.

BIODERMA

Bioderma to marka produkująca wysokiej jakości dermokosmetyki, w oparciu o wieloletnie doświadczenie i bezustannie prowadzone badania konsumenckie i kliniczne. Od blisko 50 lat Bioderma specjalizuje się w produkcji kosmetyków mających za zadanie stymulowanie naturalnych procesów regeneracyjnych skóry. Filozofia marki zakłada, że każdy typ skóry - niezależnie od wieku metrykalnego, rodzaju problemów, czy przebytych chorób - posiada indywidualne mechanizmy zdolne do przywrócenia naturalnych funkcji. Dlatego wszystkie składniki aktywne wykorzystywane w kosmetykach Bioderma są identyczne z naturalnie występującymi w przyrodzie. Ich działanie jest przez to bardzo dobrze tolerowane przez organizm i może pomóc usunąć skutki i przyczyny problemów skórnych o różnym podłożu.

INSTITUT ESTHEDERM

Luksusowa francuska marka Institut Esthederm powstała w trosce o zachowanie młodego wyglądu, zdrowia i doskonałej kondycji skóry. Inspiracją dla marki stały się zabiegi medycyny estetycznej, które korzystnie wpływają na skórę, regenerują ją i pomagają wydobyć jej naturalne piękno. Kremy Institut Esthederm wyróżniają się także zaawansowanymi technologicznie formułami, których skuteczność wynika z zastosowania przy ich opracowywaniu wiedzy z zakresu dermatologii i fizjologii skóry. W ofercie marki znajdują się m.in. innowacyjne kremy, a także inne kosmetyki składające się na serie pielęgnacyjne, dedykowane różnorodnym problemom cery.

MOHANI

Mohani to polska marka kosmetyków naturalnych, która powstała z inspiracji do rytuałów pielęgnacji stosowanych w różnych zakątkach świata. Założyciele Mohani zafascynowali się produkcją tradycyjnych mydeł w Syrii oraz Maroko. Urzekły ich także skandynawskie rośliny, które mają niezwykłe działanie dla cery i nie tylko. Natomiast w Indiach poznali tajniki pielęgnacji Hindusek. Inspiracją do produkcji naturalnych kosmetyków były też słowiańskie rytuały piękna. Połączenie egzotycznych składników z plonami polskich łąk i sadów poskutkowało wyjątkowymi kosmetykami, o skoncentrowanym działaniu, jak np. sera marki, spośród których każde jest wyjątkowe i dopasowane do określonego problemu. Polecamy wprowadzać je do swojej pielęgnacji szczególnie w okresie zimowym.

DOPPELHERZ

Doppelherz to niemiecka marka o historii, która sięga końcówki XIX wieku. Farmaceuta Alfred Queisser postanowił otworzyć fabrykę specjalizującą się w produkcji preparatów do pielęgnacji ciała. Początkowo zajmował się tylko wyrabianiem mydeł, kremów oraz past do zębów. Przełom w historii firmy nastąpił w 1919 roku, kiedy inny farmaceuta, Josef Peter Hennes, opracował unikalną recepturę toniku z ziół i naturalnych składników. Był to przepis na znany do dziś tonik Doppelherz. Hennes założył firmę o tej samej nazwie i niedługo po tym połączył siły ze wspomnianym wyżej przedsiębiorstwem Queissera. Niemieccy farmaceuci stworzyli firmę o nazwie Queisser Pharma i spopularyzowali flagowy tonik na tyle, że stał się on symbolem zdrowia oraz witalności. Duże zainteresowanie produktem otworzyło im drzwi do rozwoju firmy. Dlatego w kolejnych latach gama wyrobów Doppelherz poszerzyła się o kolejne preparaty na serce i nie tylko.

L’OREAL

Francuski koncern, który w świadomości konsumentów stał się synonimem jakości, wielopoziomowego dbania o skórę, włosy, cerę, a także kosmetyków kolorowych o niepodrabialnej jakości, która wielu z nich zapewniła kultowy status. Marka do tego stopnia ma wpływ na kształtowanie się trendów, że trudno jest wyobrazić sobie branżę beauty bez niej.

MAYBELLINE NEW YORK

Założycielem marki Maybelline był amerykański chemik – Thomas Williams. Miał starszą siostrę Maybel, która w 1913 roku zakochała się w pewnym mężczyźnie. Bardzo się starała, aby ten zwrócił na nią uwagę, a Thomas chciał jej pomóc. Stworzył więc produkt do nakładania na rzęsy i brwi, który miał uwydatniać spojrzenie i poprawiać wygląd oczu. Mieszanka powstała z wazeliny i pyłu węglowego. W 1915 roku Maybel weszła w związek z ukochanym. Kiedy plan zeswatania siostry z jej wybrankiem się powiódł, Thomas Williams postanowił założyć firmę kosmetyczną. Nazwa marki powstała wskutek inspiracji imieniem Maybel. Dwa lata po otworzeniu przedsiębiorstwa chemik wprowadził do sprzedaży wysyłkowej kosmetyk do oczu. Produkt szybko stał się bardzo popularny, a wraz z poszerzaniem asortymentu wyroby firmy zaczęły pojawiać się w drogeriach.

PUPA MILANO

Włoska marka Pupa Milano powstała w 1974 roku w Mediolanie, jednej z najważniejszych europejskich stolic mody. Produkty marki Pupa, sygnowane charakterystycznym czerwonym logo, powstają na bazie najwyższych składników. Dlatego Pupa od lat zachwyca kosmetykami do makijażu o nowoczesnych, dobrze noszących się formułach, rewelacyjnej trwałości, nienagannej pigmentacji i przyciągającym oko designie.

BLOG SUPER-PHARM

Przejdź do bloga

Co najlepiej nawilża skórę twarzy? Odpowiada ekspert kosmetologii

Promocja Dni Klubu Super-Pharm: 10 hitów, które są teraz tańsze nawet o 50%

Jaki kolagen wybrać na zmarszczki? [OKIEM EKSPERTA]

Czy na serum trzeba nakładać krem? Zapytałam kosmetologa

6 kosmetyków, które ekspresowo poprawiają stan cery

Rodzaje szczoteczek do zębów – jak wybrać najlepszą dla siebie? Krótki poradnik

Retinol? Teraz czas na ALFA[3R]! Poznaj moc nowej linii kosmetyków Nuxuriance Ultra

Czy można łączyć retinol z kwasem hialuronowym? Nawet trzeba! Kosmetolog zdradza swoje ulubione duety