KYO – włoska siła innowacji w pielęgnacji włosów KYO – nazwa o wielkim znaczeniu, po japońsku oznaczająca „duży”. To właśnie ta duża ambicja przyświeca marce od samego początku: pragnienie tworzenia linii kosmetyków wyróżniających się skutecznością, jakością i dbałością o zdrowie włosów i skóry głowy bez kompromisów. KYO wyróżnia się na tle marek profesjonalnych dzięki recepturom wolnym od szkodliwych składników i opartym na aktywnych substancjach o udowodnionym działaniu. Marka oferuje szeroki wachlarz linii, odpowiadających na różnorodne potrzeby włosów i skóry głowy. Wśród nich wyróżniają się: • KYORGANIC – naturalna pielęgnacja z roślinną keratyną, ekstraktem z czarnej herbaty i bambusa, zaprojektowana, by nawilżać i regenerować. • NOIR – starannie opracowana infuzja z czarnego węgla i bambusa do oczyszczania i odświeżania skóry głowy, która dodaje lekkości i blasku. • KROMA – delikatne mgiełki nabłyszczające, wzmacniające kolor i lśnienie włosów koloryzowanych. Poza tym KYO prezentuje profesjonalne serie do stylizacji, koloryzacji i zaawansowane systemy regeneracyjne z keratyną oraz kolagenem, które przywracają siłę i strukturę włosom. Ideą KYO jest również transparentność przy tworzeniu kosmetyków – każdy produkt powstaje z myślą o maksymalnej skuteczności i minimalnym wpływie na zdrowie – zarówno użytkownika, jak i środowisko. KYO trafia do profesjonalistów z salonów fryzjerskich, docierając do globalnego rynku. Jej produkty cieszą się rosnącym uznaniem wśród stylistycznych ekspertów, którzy doceniają zarówno funkcjonalność, jak i innowacyjne, dopracowane formuły.