Q+A to brytyjska marka kosmetyczna, której nazwa pochodzi od angielskich słów questions i answers, oznaczających pytania i odpowiedzi. To zabieg nieprzypadkowy, ponieważ celem firmy jest rozwiewanie wątpliwości dotyczących pielęgnacji skóry i sprawianie, by proces ten był dla każdego jak najprostszy.
Firma zadebiutowała na rynku w 2019 roku, a dziś znana jest na całym świecie. Przejawy prostoty pielęgnacji prezentuje na kilka sposobów. Przede wszystkim na opakowaniach można znaleźć odpowiedzi na pytania o tym, jak działa dany produkt i jak go stosować. Kolejna kwestia to naturalność i czystość składów receptur.
Większość asortymentu składa się w 98% z komponentów naturalnego pochodzenia. Wszystkie kosmetyki do twarzy i ciała powstają w Norfolk w Wielkiej Brytanii. Produkty pozbawione silikonów przygotowuje wewnętrzny zespół specjalistów. Marka angażuje się we wsparcie kobiet w branży STEM (nauki, technologii, inżynierii i matematyki).
Q+A tworzy przede wszystkim kosmetyki wegańskie. Ich etykiety z pytaniami i odpowiedziami powstają z myślą o osobach, które mogą czuć się zagubione natłokiem receptur i informacji o pielęgnacji. W kompozycjach występują takie składniki aktywne jak m.in.:
ceramidy;
żeń-szeń;
witaminy;
kwasy AHA i BHA.
W asortymencie marki znajdują się m.in.: produkty do demakijażu i oczyszczania, kremy, peelingi, toniki, balsamy czy żele do ciała. Dzięki różnorodności kompozycji można skompletować całą pielęgnację, wykorzystując jedynie kosmetyki marki. Receptury są ukierunkowane na różnorodne potrzeby skóry: hamują procesy starzenia, rozjaśniają, nawilżają, ujędrniają czy zmniejszają widoczność porów.
Q+A to brytyjska marka produkująca naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Na każdym opakowaniu znajdują się pytania i odpowiedzi dotyczące działania i zastosowania poszczególnych receptur. Firma jest obecna na rynku od 2019 roku.
Produkty marki Q+A można kupić w Super-Pharm. Drogeria funkcjonuje zarówno online, jak i stacjonarnie na terenie całej Polski.
Podczas wybierania produktów Q+A dla siebie należy skupić się na potrzebach swojej skóry. W asortymencie firmy znajdują się kompozycje o różnych właściwościach, m.in.: nawilżających, matujących, przeciwstarzeniowych czy kojących. Warto korzystać z umieszczonych na opakowaniach pytań i odpowiedzi, które sprawiają, że dobieranie kosmetyków staje się jeszcze łatwiejsze.