TIGI – od londyńskich salonów do globalnego symbolu kreatywnego stylu TIGI to marka stworzona „przez fryzjerów, dla fryzjerów” – założona w latach 80. przez Anthony’ego i Guya Mascolo, którzy kontynuowali rodzinny salon Toni & Guy w Londynie, rozwijając własną wizję profesjonalnych kosmetyków do włosów. Już od pierwszych lat TIGI eksperymentowała z odważnymi formułami i ekspresją stylu, co ugruntowało jej reputację innowatora w branży fryzjerskiej. W 1996 roku Anthony Mascolo wraz z braćmi wprowadza na rynek linię Bed Head – buntowniczo nazwaną, pełną energii i koloru, która szybko stała się ikoną popkultury oraz symbol offronalowego stylu życia. Bed Head zapoczątkowało prawdziwą rewolucję stylistyczną – formuły silne, opakowania magnetycznie przyciągające wzrok i koncept „nienadążania za modą, kreowanie jej”. Dzięki temu seria zyskała wiernych fanów w świecie mody, muzyki i fryzjerstwa. Marka nie osiada na laurach – w 2003 roku powstaje Copyright Colour, linia stworzona stricte dla profesjonalistów, dostępna wyłącznie w salonach, co podkreśla ekskluzywność i kontrolowany dostęp stylistyczny. Obok niej rozwinęły się kolejne segmenty – Catwalk i S factor, oferujące zaawansowaną pielęgnację i stylizację o najwyższej wydajności. W 2009 roku TIGI wchodzi w strukturę Unilever – przejęcie za kwotę ponad 400 mln USD pozwala na globalną ekspansję i rozwój innowacyjnych linii oraz edukację profesjonalistów wspieraną zapleczem R&D giganta FMCG. Dziś TIGI to nie tylko produkty – to styl życia. Marka inspiruje poprzez TIGI Creative Team i międzynarodowe programy edukacyjne, łącząc kreatywność, technologię i edukację salonową. Jej portfolio – od legendarnego Bed Head, przez Copyright, po Catwalk i S-factor – jest świadectwem nieustającej innowacji i oddania branży fryzjerskiej.