REGULAMIN AKCJI „Wyprzedaż opraw korekcyjnych od -60% do 80%”

 

  1. Zasady ogólne 

    1.1. Organizatorem akcji jest Super-Pharm Optic Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej 48, 02-672 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000814072, NIP 5213882334, REGON : 384880644, kapitał zakładowy w wysokości 5000,00 zł (zwana dalej „Super-Pharm).

    1.2. Akcja organizowana jest na zasadach określonych niniejszym regulaminem (zwanym dalej: „Regulaminem") i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

    1.3. W terminie wskazanym w punkcie 1.6 Regulaminu Organizator przeprowadzi akcję promocyjną mającą na celu uatrakcyjnienie zakupów w Dziale Optycznym Super-Pharm.

    1.4. Mechanizm promocji „Wyprzedaż opraw korekcyjnych od -60% do 80%” ( dalej „Promocja”).

    Klient upoważniony jest do zakupu opraw korekcyjnych w obniżonej cenie od -60% do -80% - zgodnie z załącznikiem nr 1 do promocji.

    Rabat obowiązuje przy zakupie 2 sztuk soczewek okularowych dowolnego producenta (JZO, HOYA, Visall).

    Promocja nie łączy się z innymi promocjami w salonie optycznym.

    1.5. Promocja obowiązuje w sklepach Super-Pharm Optic na terenie Polski.

    1.6. Promocja trwa od 01.09.2025 r. do 31.10.2025.
  2. Warunki akcji

    2.1. Do udziału w Promocji jest uprawniony każdy Klient Super-Pharm (dalej: „Uczestnik”), który wyrazi gotowość wzięcia udziału w Promocji i nabędzie określone produkty biorące udział w czasie jej trwania.

    2.2. Brak limitów zakupowych przypadających na jednego Uczestnika Promocji.

  3. Reklamacje

    3.1. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji związanej z akcją promocyjną. Reklamację można zgłosić w formie elektronicznej poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres [email protected] wpisując w tytule wiadomości: „Reklamacja do akcji: Wyprzedaż opraw korekcyjnych od -60% do 80%” albo w formie pisemnej na adres Organizatora z dopiskiem na kopercie, o którym mowa powyżej. Reklamacja powinna zawierać dane uczestnika: imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres e-mail oraz przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem.

    3.2. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub pocztą w przypadku wskazania adresu korespondencyjnego.

  4. Postanowienia końcowe.

    4.1. Niniejszy Regulamin obowiązuje w dniach 01.09.2025 do 31.10.2025