REGULAMIN APLIKACJI „DERMO SCAN”
- W tym regulaminie opisujemy zasady i warunki korzystania z aplikacji „Dermo Scan”.
W regulaminie znajdziesz również informacje o przetwarzaniu przez nas (Super-Pharm Poland sp. z o.o.) Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z aplikacji.
- Używając aplikacji, korzystasz z naszej usługi. Korzystanie z aplikacji jest nieodpłatne (darmowe)
i całkowicie dobrowolne.
- Definicje pojęć, którymi posługujemy się w regulaminie, znajdziesz poniżej:
aplikacja
|
aplikacja „Dermo Scan”, za pomocą której świadczymy usługi opisane w regulaminie
|
my lub Super-Pharm
|
Super-Pharm Poland sp. z o.o., adres siedziby: ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, NIP: 5252175977, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000083512, o kapitale zakładowym w wysokości 410.000 złotych; nr BDO: 000083684, e-mail: [email protected]telefon: 222 730 730.
|
Ty lub użytkownik
|
osoba, która spełnia warunki opisane w regulaminie i korzysta z aplikacji, w tym korzysta z automatycznej analizy skóry twarzy
|
regulamin
|
ten regulamin, tj. regulamin aplikacji „Dermo Scan”
|
RODO
|
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
|
- Możesz skorzystać z naszej aplikacji, jeśli jesteś pełnoletni/-a i masz pełną zdolność do czynności prawnych. Jeśli nie jesteś pełnoletni/-a lub nie masz pełnej zdolności do czynności prawnych, nie korzystaj z aplikacji.
- Aplikacja działa jako aplikacja przeglądarkowa na urządzenia mobilne. Żeby skorzystać z aplikacji, musisz użyć urządzenia mobilnego (np. smartfon lub tablet) z przeglądarką internetową i dostępem do Internetu, wyposażonego w aparat do „selfie” potrafiący wykonać zdjęcie o jakości umożliwiającej wykonanie przez aplikację analizy potrzeb pielęgnacyjnych Twojej twarzy (aparat do „selfie” nie będzie potrzebny, jeżeli zdecydujesz się skorzystać z opcji przesłania za pośrednictwem aplikacji, ze swojej galerii, zdjęcia swojej twarzy). W ustawieniach swojego urządzenia musisz zgodzić się na dostęp aplikacji do aparatu (po to, żeby aplikacja mogła wykonać selfie), a w przypadku chęci przesłania posiadanego przez Ciebie zdjęcia, aplikacja może poprosić o dostęp do galerii zdjęć, na który musisz się zgodzić po to, żeby aplikacja miała dostęp do Twojego zdjęcia).
W celu skorzystania z aplikacji:
- jeśli odwiedzasz naszą stronę superpharm.pl/dermo-scan w wersji desktopowej – zeskanuj kod QR widoczny na naszej stronie internetowej i otwórz link, który Ci się wyświetli (twoje urządzenie musi być wyposażone w czytnik kodów QR);
- jeśli odwiedzasz naszą stronę superpharm.pl/dermo-scan w wersji na urządzenia mobilne – otwórz link do aplikacji widoczny na naszej stronie. Po skorzystaniu z linku aplikacja uruchomi się w Twojej przeglądarce.
- Aplikacja korzysta z technologii opracowanej przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, pozwalającej automatycznie – na podstawie zdjęcia Twojej twarzy (selfie) – ocenić stan i potrzeby pielęgnacyjne Twojej cery (usługa analizy potrzeb pielęgnacyjnych twarzy, nazywana dalej „analizą”). Aplikacja analizuje i ocenia obszary takie jak zmarszczki, bruzdy, pory, jędrność, trądzik, pigmentacja, a także przedstawia ogólną ocenę kondycji Twojej cery. Na podstawie wyniku Twojej analizy aplikacja wyświetla Ci również propozycję pielęgnacji Twojej twarzy wraz
z dopasowaną listą produktów L'Oréal z oferty e-drogerii Super-Pharm.
- Żeby wykonać analizę, postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji. W ramach tego procesu aplikacja Przed przystąpieniem do analizy zapoznaj się z informacjami na temat analizy widocznymi w aplikacji, zapoznaj się i zaakceptuj regulamin, zapoznaj się z informacjami o przetwarzaniu Twoich danych osobowych i wyraź zgodę na ich przetwarzanie w celu przeprowadzenia analizy, przedstawienia Ci jej wyników i zaproponowania pielęgnacji twarzy wraz z dopasowanymi produktami.
- Propozycje produktów wyświetlane w aplikacji mogą dotyczyć ograniczonego asortymentu produktów znajdujących się w ofercie e-drogerii Super-Pharm, w tym wybranej marki lub marek.
- Jeśli interesuje Cię jakiś produkt, zaproponowany Ci przez aplikację, możesz go łatwo zamówić w naszej e-drogerii (superpharm.pl). Proponowany produkt możesz dodać do koszyka naszej drogerii internetowej z poziomu aplikacji lub klikając w proponowany produkt, możesz przenieść się do naszej drogerii internetowej, gdzie będziesz mógł dodać ten produkt do koszyka i sfinalizować zamówienie.
- Usługa analizy jest wykonana z chwilą zaprezentowania Ci jej wyników. Jeśli zamkniesz okno przeglądarki, Twoje wyniki zostaną również usunięte z pamięci Twojego urządzenia.
- Aplikacja i analiza wykonana za jej pomocą mają na celu zachęcanie Cię do dbania o cerę oraz pomoc w doborze odpowiedniej pielęgnacji Twojej twarzy. Służą one również promowaniu produktów z oferty e-drogerii Super-Pharm. Aplikacja i analiza wykonywana za jej pomocą nie stanowią porady medycznej (w tym dermatologicznej), kosmetycznej ani podobnej porady profesjonalnej i nie mogą zastąpić konsultacji ze specjalistą takim jak lekarz, w tym dermatolog, lub kosmetolog.
- Aplikacja jest rozwiązaniem technologicznym przygotowanym przez spółkę ModiFace Inc. z siedzibą w Kanadzie („ModiFace”). Ani my, ani ModiFace nie świadczymy porad medycznych za pomocą aplikacji. Technologia ModiFace/aplikacja oraz informacje i treści dostarczane przez nią, w niej lub za jej pośrednictwem służą wyłącznie do celów informacyjnych i nie stanowią porady medycznej, zdrowotnej lub innej konsultacji profesjonalnej (np. kosmetologicznej) ani nie powinny być jako takie traktowane. Aplikacja, a także informacje i treści dostarczane przez technologię ModiFace/aplikację, w niej lub za jej pośrednictwem nie mogą być używane w celu diagnostyki, leczenia, łagodzenia lub zapobiegania schorzeniom, jak również nie mogą zastąpić konsultacji lub porady udzielonej przez personel medyczny lub inny personel profesjonalny posiadający odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje. Aplikacja i analiza nie stanowią narzędzia diagnostycznego. Wyniki analizy podawane przez aplikację są szacunkowe i powinny być traktowane jako ogólna wskazówka, a nie porada profesjonalna. Jeśli potrzebujesz konsultacji lub porady lekarskiej (w tym dermatologicznej) lub konsultacji, skorzystaj z pomocy uprawnionego specjalisty.
- W ramach korzystania z aplikacji nie możesz dostarczać nam treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje.
- Jeśli chcesz zgłosić reklamację dotyczącą aplikacji, w tym analizy, możesz to zrobić w dowolny sposób, który pozwoli nam się z Twoją reklamacją zapoznać (np. kontaktując się z nami na adres e-mail). Nasze dane kontaktowe znajdziesz w pkt 3 regulaminu. Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje rozpatrujemy na podstawie postanowień regulaminu i przepisów prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
- Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
- Informacje o prywatności i przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych znajdziesz w sekcji „prywatność” (poniżej).
Prywatność
UWAGA: Jeśli skorzystasz z możliwości zakupu produktu w wyniku propozycji wyświetlonej Ci w aplikacji, będziemy przetwarzać i przechowywać Twoje dane w związku z procesem sprzedaży produktu. Proces ten odbywa się poza aplikacją, w ramach naszej e-drogerii (www.superpharm.pl). Informacje na ten temat znajdziesz podczas składania zamówienia w naszej e-drogerii oraz w naszej polityce prywatności. Poniższa informacja dotyczy wyłącznie przetwarzania Twoich danych w związku z korzystaniem z aplikacji.
[Administrator] Administratorem Twoich danych osobowych, przetwarzanych w ramach aplikacji (w tym w związku z korzystaniem z usługi analizy potrzeb pielęgnacyjnych twarzy, a także w związku z proponowaniem Ci produktów na podstawie wyników analizy, jest Super-Pharm Poland sp. z o.o. (adres siedziby: ul. Domaniewska 48, 02-672 Warszawa, e-mail: [email protected]).
[Inspektor Ochrony Danych] W Super-Pharm jest wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych – e-mailowo pod adresem: [email protected] lub korespondencyjnie (na adres siedziby Super-Pharm, z dopiskiem „IOD”).
[Jakie dane przetwarzamy?] W związku z korzystaniem przez Ciebie z aplikacji, przetwarzamy wyłącznie ograniczony zakres danych na Twój temat, obejmujący: Twój wizerunek, Twój wiek w latach, informacje dotyczące twojej cery (typ cery: tłusta, sucha, normalna albo mieszana; ewentualne problemy dotyczące skóry wrażliwej – takie jak mrowienie, swędzenie, uczucie napięcia) oraz wynik analizy (ocena Twojej cery i niektórych jej aspektów). Na podstawie tych danych zaproponujemy Ci w aplikacji pielęgnację i produkty z naszej oferty, dobrane do wyników analizy.
[Cele i podstawa prawna przetwarzania] Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia analizy, przedstawienia Ci jej wyników i zaproponowania Tobie dopasowanych produktów. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a w przypadku szczególnych kategorii danych, takich jak dane dotyczące zdrowia (np. problemy skórne) czy wynikające z Twojego selfie dane ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne – Twoja wyraźna zgoda (art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
[Dobrowolność] Swoje dane dostarczasz nam dobrowolnie. Podanie danych nie jest wymogiem prawnym, ale jest niezbędne do skorzystania z usługi analizy dostępnej dzięki aplikacji.
[Odbiorcy danych] Twoje dane trafiają do naszego partnera technologicznego, który opracował i utrzymuje dla nas aplikację – ModiFace Inc. z siedzibą w Kanadzie (7 Saint Thomas St., Suite 502, Toronto, Ontario, Kanada/Canada M5S 2B7, „ModiFace”). ModiFace korzysta z rozwiązań chmurowych dostarczanych przez Amazon Web Services (AWS). AWS – jako podwykonawca ModiFace – przetwarza dane osobowe zebrane przez aplikację. Serwery AWS zlokalizowane są w Unii Europejskiej.
Oprócz tego, w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszej strony internetowej możemy stosować pliki cookies lub podobne technologie, które mogą się wiązać z przetwarzaniem Twoich danych i przekazywaniem ich do innych firm (np. w związku z użyciem narzędzia analitycznego Google Analytics dostarczanego przez firmę Google Inc. z siedzibą w USA). Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej polityce prywatności.
[Przekazywanie danych do państwa trzeciego] ModiFace ma siedzibę w Kanadzie, dlatego w związku ze skorzystaniem z aplikacji Twoje dane trafiają do „państwa trzeciego” w rozumieniu RODO (czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy). Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej z 20 grudnia 2001 r., Kanada zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych osobowych w odniesieniu do danych przetwarzanych przez firmy podlegające kanadyjskiej ustawie o ochronie informacji osobowych i dokumentów elektronicznych. Z decyzją możesz zapoznać się tutaj: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32002D0002.
[Okres przechowywania danych] Twoje dane będziemy przetwarzać wyłącznie przez czas niezbędny do wykonania analizy. Oznacza to m.in., że Twój wizerunek przetwarzamy wyłącznie w czasie rzeczywistym, a po przedstawieniu Ci wyników analizy od razu go usuwamy lub nieodwracalnie anonimizujemy. Również wynik Twojej analizy, po jej przesłaniu na urządzenie, za pomocą którego wykonujesz analizę, usuwamy lub nieodwracalnie anonimizujemy.
[Twoje prawa] Zgodnie z RODO masz prawo żądać od nas dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsca na podstawie zgody przed jej cofnięciem). Zwracamy jednak uwagę, że Twoje dane usuwamy lub nieodwracalnie anonimizujemy bezpośrednio po wykonaniu analizy za pomocą aplikacji. Dlatego w praktyce realizacja Twoich praw może okazać się niemożliwa, ponieważ Twoje dane będą już usunięte lub identyfikacja Ciebie nie będzie możliwa.
Masz również prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z RODO. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
[Zautomatyzowane podejmowanie decyzji] Twoje dane będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany. Wyniki analizy, w tym propozycja pielęgnacji i propozycje produktów, zostaną Ci przedstawione w wyniku w pełni automatycznego procesu. Jednak w związku z tym nie dochodzi do podjęcia decyzji, która wywołuje wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływa.