Karl Lagerfeld Pour Homme, 100 ml, 50 ml

woda toaletowa dla mężczyzn

Produkt dostępny online
PayPo Kup teraz, zapłać za 30 dni

Wysyłka w 24h

Sprawdź dostępność w sklepach

215,98 zł / 100 ml
Karl Lagerfeld Pour Homme, 100 ml, 50 ml Karl Lagerfeld Pour Homme, 100 ml, 50 ml
Cena od 107,99 zł Normalna cena 116,99 zł
Historia ceny
Produkt dostępny online
PayPo Kup teraz, zapłać za 30 dni

Wysyłka w 24h

Sprawdź dostępność w sklepach

Dodaj do ulubionych

Opis produktu

Jak pachnie Karl Lagerfeld Pour Homme woda toaletowa dla mężczyzn?

Pour Homme to aromatyczno-zielona propozycja dla mężczyzn od Karla Lagerfelda. Zapach jest świeży i wytrawny za co odpowiadają cytrusy i lawenda, a także wyjątkowo soczysty za sprawą zielonego jabłka. Sprawdzi się idealnie jako element garderoby nowoczesnego, dynamicznego mężczyzny, młodego mieszkańca dużego miasta, który potrafi cieszyć się życiem.

 

Nuty zapachowe: 

Nuty głowy: lawenda, mandarynka

Nuty serca: fiołek, zielone jabłko

Nuty bazy: drzewo sandałowe, bursztyn

Karl Lagerfeld Pour Homme - zapach na każdą okazję 

Pour Homme to orzeźwiające, świeże i bardzo aromatyczne połączenie mandarynki, lawendy i zielonego jabłka. Zapach jest czysty, radosny, energetyczny i dodający pewności siebie w każdej sytuacji. Delikatna pudrowość fiołka wygładza kompozycję, dodając nutki kwiatowej słodyczy i podkreślając chrupiącą soczystość jabłka. Nuty drzewa sandałowego w bazie sprawiają, że Pour Homme komfortowo układa się na skórze, nie jest szorstki, drażniący i nachalny. To klasyczny, codzienny zapach z gatunku tych, które zapewniają uczucie świeżości i poprawiają nastrój.

 

ABC zapachu:

  • Dla kogo: mężczyzna
  • Na jaką okazję: zapach dzienny
  • Pora roku: wiosna/lato/jesień
  • Kategoria zapachowa: aromatyczno-fougere
  • Koncentracja olejków eterycznych: woda toaletowa
  • Rok wydania: 2014

O marce Karl Lagerfeld

Autorska marka jednego z najbardziej rozpoznawalnych kreatorów mody na świecie powstała w 1984 r. W jej portfolio znajdują się zarówno luksusowe kolekcje odzieży damskiej i męskiej, ale również galanteria skórzana, akcesoria i kosmetyki, w tym perfumy.

Do pierwszych perfum sygnowanych logo marki należą Chloe, wydane w 1975 r., Lagerfeld Classic z 1978 r. i KL z 1983 r. W 1990 r. światło dzienne ujrzały zainspirowane technologią LED-ową Lagerfeld Photo, a w 1994 r. kwiatowo-orientalne Sun Moon Stars, nawiązujące tematyką do ducha New Age. W 2014 r. marka wypuściła na rynek nowoczesne, dynamiczne Karl Lagerfeld - wersję dla kobiet i dla mężczyzn, a w 2018 r. pojawiła się luksusowa linia "Les Parfums Matières”, będąca hołdem dla znanych i cenionych składników perfum, takich jak yuzu, wetiweria, orchidea, czy cedr.

Dodatkowe informacje

Kategoria
Trwałość
Trwałość 3/5
Intensywność
Intensywność 3/5
Akord bazowy
Akord bazowy drzewo sandałowe, bursztyn
Akord wysoki (głowa)
Akord wysoki (głowa) lawenda, mandarynka
Akord średni (serce)
Akord średni (serce) fiołek, zielone jabłko

Składniki

Alcohol Denat. (Sd Alcohol 39-c), Aqua (Water), Parfum (Fragrance), Limonene, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Linalool, Hydroxycitronellal, Citronellol, Ethylhexyl Salicylate, Coumarin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, , Alpha-isomethyl Ionone, Citral, Bht, Geraniol, Methyl 2-octynoate
  • Wygodny odbiór w sklepie
  • Darmowa Dostawa już od 199zł
  • Bezpieczne płatności online
  • 14 dni na zwrot

Opinie klientów

Sortuj według
Wg. oceny (od najwyższej)
Wg. oceny (od najniższej)

Pokaż więcej